

Windows Vista Home Basic 32Bit Türkçe Lazım...
-
Sorun çözüldü Bisses hocam sağolsun.
-
bendede aynı durum.mafia 2 oynarken ısınıyordu restart oluyordu.toz var içinde dediler ama temiz.bilgisayar zaten yeni.HP aldığım gün başıma taş düşseydi
Toplam Hit: 3436 Toplam Mesaj: 13