Windows Vista Ram Problemi ?
-
nerde bi sakatlık var gelir beni bulur m.k
-
pesimistzombie'nin üstüne yorum yapılmaz
-
bende de 4 gb ram var fakat işletim sistemim x86 yani 32 bit olduğu için 3 küsür olarak görünüyo 64 bit yükle dicem ama program desteği kısıtlı yani 32 bitte ki gibi kafana göre program yükleyemiyosun her programın 64 bit desteği yok. microsoft 64 bit e pek önem vermiyo açıkçası şimdilik.
-
32 bit işletim sistemi şuan 3 GB ram üzeri desteklemiyor kaç takarsan tak 3 üstü göremiyorsun
bilgisayarımda bir performansızlık war diyorsun ram takviye yaptın peki ramleri alırken MHZ lere dikkat ettin mi ?
eğer mhzler farklı ise bilgisayar hiç olmadığı kadar kötü çalışacaktır
herhangi 1 adet farklı mhz Ram warsa bilgisayar çok kötü çalışır.
Ramlarini sök ve MHZ lerini kontrol et.
-
64 işletim sisteminde hiç bir sıkıntı yaşamazsın
mhz anakart ne destekliyorsa o hızda kullanırsın yüksek olması bişeyi degiştirmez kontrole gerek yok
-
kastım yüksek olması değil aynı olup olmaması bir çok kez başıma geldi 800 ile 667 mhz ramlari aynı makineya takıldığı zaman performans çok düşüyor ve çok aptallaşıyor makine
kullandığın ramların MHZ'lerinin aynı olması ŞART.
ilk kullandığın 1 GB 667 ve yeni aldığın 800 ise yada tam tersi olabilir makine tek başına 1 GB dan daha kötü çalışacaktır...
Kontrol ET.
-
ram problem değil pc kasıyo :S hemde feci
-
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
ram problem değil pc kasıyo :S hemde feci
-----------------------------
ramları taktıktan sonra olmadı mı bu olay ? İlk taktığında iyimiydi sonradan mı baş gösterdi eğer öyleyse tafsiyem temiz bir FORMAT canavar gibi olur makine :D -
eselcuker bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
ram problem değil pc kasıyo :S hemde feci
-----------------------------
ramları taktıktan sonra olmadı mı bu olay ? İlk taktığında iyimiydi sonradan mı baş gösterdi eğer öyleyse tafsiyem temiz bir FORMAT canavar gibi olur makine :D
-----------------------------format attım..
1gb ramda nfs undercover kasmıyodu mesela
4 gb ram taktım mınıski nfs undercoverde araba hareket etmiyo :|
@edit: 667 MHZ hepsi
