folder Tahribat.com Forumları
linefolder Visual Basic - Basic - PicBasic ve Türevleri
linefolder Windows Xp Dns Ayarlarını Değiştirmek?



Windows Xp Dns Ayarlarını Değiştirmek?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    windows xp'nin dns ayarlarını  nasıl değiştirebiliriz ?

    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    masaüstündeki "Ağ Bağlantılarıma" sağ tıklayıp özelliklere gir..sonra çıkan kısımda Yerel Ağ bağlantısı var..ona da sağ tıklayıp özelliklere gir..

    sonra 

    önüne bir liste gelecek.. ordan parantez içinde (TCP/IP) yazanı seçeceksin..çift tıkla ona

    ayrı bi pencere gelecek.. orda en altta dns yi elle verme kısmık var.. oraya yazabilrsin..


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    ağ bağlantıları kablsuz or kablolu bağlantı özellikler internet(tcp/ip) özelikkler YADA LANET OLASI GOOGLE.COM !

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    iyide visual basic program olarak yapmak istiyorum :D

     

    mesala command a tıklıcam

     

    dns1 4.4.2.2

    dns2 4.4.2.1

     

    olcak


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    hıı ewt ilk mesajdada açıkca belli oluyo zaten bu isteğin

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    alpis bunu yazdı:
    -----------------------------
    ağ bağlantıları kablsuz or kablolu bağlantı özellikler internet(tcp/ip) özelikkler YADA LANET OLASI GOOGLE.COM !
    -----------------------------

    sakin sakin...

    ayrıca hocam sende acık yaz vbasicle nasıl yaparım diye :D 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    f1kr3t bunu yazdı:
    -----------------------------

    alpis bunu yazdı:
    -----------------------------
    ağ bağlantıları kablsuz or kablolu bağlantı özellikler internet(tcp/ip) özelikkler YADA LANET OLASI GOOGLE.COM !
    -----------------------------

    sakin sakin...

    ayrıca hocam sende acık yaz vbasicle nasıl yaparım diye :D 


    -----------------------------

     

    Tahribat Forum
    Visual Basic / Basic / PicBasic ve Türevleri

     

    konuyu actigim yerden anlaşılçağını düşündüğüm için gerek duymadm :D


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek
    Gzx bunu yazdı:
    -----------------------------

    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------
    19k id li müridden yılın sorusu..
    -----------------------------

    sen tbt ye 29 Mayis 2007 (Sali) 21:39 tarihinde üye olmuşsun

     

    ben 23 Agustos 2005 (Sali) 16:23 tarihinde

     

    http://www.tahribat.com/members.asp

     

    ne amacla solemedn bilmiyorum ama bi incele derim


    -----------------------------,

    Garip olanda bu zaten, sen benden daha taerübeli olmana rağmen konu açmayı, derdini anlatmayı bilmiyorsun, bense derdimi anlatmayı gayet iyi biliyorum. demekki neymiş önemli olan üyelik id si değil, zeka id siymiş..


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------
    19k id li müridden yılın sorusu..
    -----------------------------

    sen tbt ye 29 Mayis 2007 (Sali) 21:39 tarihinde üye olmuşsun

     

    ben 23 Agustos 2005 (Sali) 16:23 tarihinde

     

    http://www.tahribat.com/members.asp

     

    ne amacla solemedn bilmiyorum ama bi incele derim


    -----------------------------,

    Garip olanda bu zaten, sen benden daha taerübeli olmana rağmen konu açmayı, derdini anlatmayı bilmiyorsun, bense derdimi anlatmayı gayet iyi biliyorum. demekki neymiş önemli olan üyelik id si değil, zeka id siymiş..


    -----------------------------

     

     

    aferim sana o zekanla ne için visual basic başlığı altına bu konuyu açtığımı bi türlü anlayamadın.


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hımm sen öyle desene hoca.. visual basic için.

    registrydan değiştirebiliyoruz ip yi vb den ama dns hakkında bi fikrim yok.. 


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------

    hımm sen öyle desene hoca.. visual basic için.

    registrydan değiştirebiliyoruz ip yi vb den ama dns hakkında bi fikrim yok.. 


    -----------------------------

     

    teşekkür ederim ip değiştirme olayı nasıl oluyor peki ordan yola cikarak bisiler yapabiliriz belki :D

    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
Toplam Hit: 6168 Toplam Mesaj: 21