

Windows Xp Dns Ayarlarını Değiştirmek?
-
windows xp'nin dns ayarlarını nasıl değiştirebiliriz ?
-
masaüstündeki "Ağ Bağlantılarıma" sağ tıklayıp özelliklere gir..sonra çıkan kısımda Yerel Ağ bağlantısı var..ona da sağ tıklayıp özelliklere gir..
sonra
önüne bir liste gelecek.. ordan parantez içinde (TCP/IP) yazanı seçeceksin..çift tıkla ona
ayrı bi pencere gelecek.. orda en altta dns yi elle verme kısmık var.. oraya yazabilrsin..
-
ağ bağlantıları kablsuz or kablolu bağlantı özellikler internet(tcp/ip) özelikkler YADA LANET OLASI GOOGLE.COM !
-
iyide visual basic program olarak yapmak istiyorum :D
mesala command a tıklıcam
dns1 4.4.2.2
dns2 4.4.2.1
olcak
-
hıı ewt ilk mesajdada açıkca belli oluyo zaten bu isteğin
-
alpis bunu yazdı:
-----------------------------
ağ bağlantıları kablsuz or kablolu bağlantı özellikler internet(tcp/ip) özelikkler YADA LANET OLASI GOOGLE.COM !
-----------------------------sakin sakin...
ayrıca hocam sende acık yaz vbasicle nasıl yaparım diye :D
-
f1kr3t bunu yazdı:
-----------------------------alpis bunu yazdı:
-----------------------------
ağ bağlantıları kablsuz or kablolu bağlantı özellikler internet(tcp/ip) özelikkler YADA LANET OLASI GOOGLE.COM !
-----------------------------sakin sakin...
ayrıca hocam sende acık yaz vbasicle nasıl yaparım diye :D
-----------------------------Tahribat Forum

Visual Basic / Basic / PicBasic ve Türevlerikonuyu actigim yerden anlaşılçağını düşündüğüm için gerek duymadm :D
-
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------UmutxTR bunu yazdı:
-----------------------------
19k id li müridden yılın sorusu..
-----------------------------sen tbt ye 29 Mayis 2007 (Sali) 21:39 tarihinde üye olmuşsun
ben 23 Agustos 2005 (Sali) 16:23 tarihinde
http://www.tahribat.com/members.asp
ne amacla solemedn bilmiyorum ama bi incele derim
-----------------------------,Garip olanda bu zaten, sen benden daha taerübeli olmana rağmen konu açmayı, derdini anlatmayı bilmiyorsun, bense derdimi anlatmayı gayet iyi biliyorum. demekki neymiş önemli olan üyelik id si değil, zeka id siymiş..
-
UmutxTR bunu yazdı:
-----------------------------
19k id li müridden yılın sorusu..
-----------------------------sen tbt ye 29 Mayis 2007 (Sali) 21:39 tarihinde üye olmuşsun
ben 23 Agustos 2005 (Sali) 16:23 tarihinde
http://www.tahribat.com/members.asp
ne amacla solemedn bilmiyorum ama bi incele derim
-----------------------------,Garip olanda bu zaten, sen benden daha taerübeli olmana rağmen konu açmayı, derdini anlatmayı bilmiyorsun, bense derdimi anlatmayı gayet iyi biliyorum. demekki neymiş önemli olan üyelik id si değil, zeka id siymiş..
-----------------------------aferim sana o zekanla ne için visual basic başlığı altına bu konuyu açtığımı bi türlü anlayamadın.
-
hımm sen öyle desene hoca.. visual basic için.
registrydan değiştirebiliyoruz ip yi vb den ama dns hakkında bi fikrim yok..
-
ertan bunu yazdı:
-----------------------------hımm sen öyle desene hoca.. visual basic için.
registrydan değiştirebiliyoruz ip yi vb den ama dns hakkında bi fikrim yok..
-----------------------------
teşekkür ederim ip değiştirme olayı nasıl oluyor peki ordan yola cikarak bisiler yapabiliriz belki :D