Windows Xp Korsan Yazilim Uyarisi !
-
yukarda werdiğim link kesin çözümdür ayıptır söylemesi :)
-
arkadaşlar bir yere kadar gitmiştim hepinize teşekkür ederim..çok sağolun
-
Akadaşlar dünkü olayı hallettim,crackerların yaptığı bi program varmış,adını yazacağım problemi olanlar bunu indirip halledebilir. REMOVEWGA diye bi proram var,korsan yazılımın verdiği uyarıyı falan kaldırıyor
-
sistemi eski haline getiriyor..çok güzel birşey.......
-
oh oh ne güzel. düzelttiğine sevindim
ga ga gegek geg geg gırav gaa gıraav :D [havaya ateş ediyom]
-
eyvallah aga sağolasın tabi sizlerin direktiflerini de unutmamak gerek.... kanımca..:)
-
€yvallah saolun hacılar...
-
arkadaşlar program için link vermedim ama siz google ya yazarsanız direkt site çıkıyor,orada bi problem yok.....
Saygılar.....
-
Ben bakmıştım aynısı banada olmuştu önce format atman şart daha doğrusu XP cd siyle onarsanda oluyo sonra dosyaların kısayollarını oluşturursun verilerinde kaybolmamış olur,Daha sonrada Tahribat zaten bu programlarla dolu XP yi orjinal yapan program lazım
Toplam Hit: 8620 Toplam Mesaj: 30
