folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Windows Xp Lazım Elinde Olan Varmı



Windows Xp Lazım Elinde Olan Varmı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Bizim arkadas vista nini demosunu kirip ultimate yukseltti bilgisayarini XP ile ne isin varki sokakta satiyolar internette her yerde.

    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    Katılımsız, yani kurulurken sadece nereye kurulacağını soruyor… (burada format, partition gibi değişiklikleri yapabilirsiniz.)
    Windows XP Pro SP2 ile birlikte otomatik kurulum yapılan uygulamalar aşağıdaki gibidir.




    - SP2 den 30/04/2007 tarihine kadar yayınlanan tüm Windows güncellemeleri
    - İnternet Explorer 7.0 Türkçe
    - Windows Media Player 11 Türkçe
    - .NETFramework 3.0
    - Directx 9.0c
    - Java Runtime Environment 1.6
    - Adobe Flash Player ActiveX 9.0.45
    - Adobe Shockwave Player 10.2
    - Adobe Reader 7.0.5 Türkçe
    - MTU (Eng-Tr/Tr-Eng) Sözlük
    - Right Click Image Converter 2.2
    - Winamp 5.34
    - Winrar Corporate Türkçe
    - K-Lite (Divx) Codec Pack 2.89
    - Avast Professional 4.7 Türkçe
    - Ad-aware SE Personal 1.06 Türkçe
    - Registry Mechanic 6.0 Türkçe
    - Windows Live Messenger 8.1.0178 Türkçe
    - Messenger Plus! Live 4.21 Türkçe (Sponsor programsız)


    Windows orijinalleştirme veya aktivasyon gerektirmez.
    Tüm programların serial ve crack işlemleri yükleme sırasında otomatik olarak yapılır.
    XP'nin daha iyi bir performansta çalışması için ev kullanıcıları için tamamen gereksiz olanlarla, bazı güvenlik açığı oluşturabilecek servisler devredışı bırakılmıştır.

    http://rapidshare.com/files/31957337/xpsp3_by_world_says_lie.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/31965867/xpsp3_by_world_says_lie.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/31974512/xpsp3_by_world_says_lie.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/31983918/xpsp3_by_world_says_lie.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/31993483/xpsp3_by_world_says_lie.part5.rar
    http://rapidshare.com/files/32002241/xpsp3_by_world_says_lie.part6.rar

    RarPassword: islamirc.net

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    allah razı olsuun essan kardeş tamda böle bişe lazımdı saolasın

    tahribat.com a can feda
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

     Windows Xp Sp3 full update 28.10.2007

    arkadaslar genellikle okudugum ve gordugum kadarıyla surekli guncellemeleri entegre ederken hata alanlar var

    bende corbadım tuzum olsun butun guncellestirmelri cdyi entegre etdim ve bi paket yaptım

    paket ugune kadar olan butun guncellemeleri icermektedir

    kotu amclı yazılımları temizleme aracı her ay yenilendigi icin entegre edilmemistir

    windows update acıldıgında kotu amclı yazılımları temizleme arcı ve windows messenger 4.7 gozukucektir sadece

    cd katılımsız değildir. Siz ustunde rahatca calısabilirsiniz

    fazla yer kaplamısn diye bir kac klasor ve bir kac uygulama cıkartılmıstır

    cıkartılan uygulamalar

    tur,windows messenger ve msn explorer

    toplam 600 mb iso kalıbı halindedir

    6 partdır ilk 5 part 100 mb son part 39.5 mb

    buyrun arkadaslar güle güle kullanın

    http://rapidshare.com/files/65588954/WXPSP3_by_orcun.part1.rar

    http://rapidshare.com/files/65619283/WXPSP3_by_orcun.part2.rar

     http://rapidshare.com/files/65643632/WXPSP3_by_orcun.part3.rar

    http://rapidshare.com/files/65661044/WXPSP3_by_orcun.part4.rar

     http://rapidshare.com/files/65675681/WXPSP3_by_orcun.part5.rar

    http://rapidshare.com/files/65680254/WXPSP3_by_orcun.part6.rar 

     cdkey:HRXTR-FKTCV-X8QCH-D7PTH-KYYPB

    Not: Alıntıdır. 


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Teşekkür ederim tamda benim Cd yi kaybetmiştim iyi oldu. İndiriyorum. Sanırım Ana Mak kursam iyi olacak yeniden.

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 1963 Toplam Mesaj: 16