

Windows Xp Professional Sp3 | Türkçe | Ocak + Extralar 2012
-
Boyle oynanmış modifiyeli işletim sistemleri mutlaka her zaman sorun çıkartır..
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------Boyle oynanmış modifiyeli işletim sistemleri mutlaka her zaman sorun çıkartır..
-----------------------------bende hep boyle dusunmusumdur. En iyisi orjinal kurup SP3 yap sonraki guncellemeleride salla :) gerekli olsa sp4 cikardi
-
rakkoc bunu yazdı:
-----------------------------swordfish bunu yazdı:
-----------------------------Boyle oynanmış modifiyeli işletim sistemleri mutlaka her zaman sorun çıkartır..
-----------------------------bende hep boyle dusunmusumdur. En iyisi orjinal kurup SP3 yap sonraki guncellemeleride salla :) gerekli olsa sp4 cikardi
-----------------------------
Desteklemediğim halde iyi bilinen gruplardan birisiyle ilk katılımsız xp örneklerinden birini oluşturduğumuz andan beri aynı şeyi düşündüm :) -
Excell'e macro gomen bir program yazmistim. cok iyi calisiyor program office 2003 ile sorunsuz calisiyordu XP'nin guvenlik yamalarindan birini yapinca sorun cikartmaya basladi. bir isi yetistiremiyordum gotumde patlamanin arifesinde microsoft yaptigi hatayi fark etti bir daha duzeltme yayinladi oyle ogrendim :) O zamandan bu yana SP cikmadan yamada yapmam :) Windows ME'yi orjinal alip kullanmis ve Vistayida orjinal almak zorunda kalmis birisi olarak (orjinal dedigim notebook ile verdiler) sp'si cikmamis isletim sisteminide kullanmam..
Edit : Katilimsiz kullanma sebebimde boyle birseyler eklemek icin Windowsun smartcard servisini cikartmislar bir kere :) eee ben kart uygulamasi gelistiren birisiyim ne isime yarar o kurulum dedim o zamandan bu yana katilimsiz kurulumlarida biraktim. her aliskanligin bir tecrubesi var.