folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Windows Xp Professional Sp3 | Türkçe | Ocak + Extralar 2012



Windows Xp Professional Sp3 | Türkçe | Ocak + Extralar 2012

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Boyle oynanmış modifiyeli işletim sistemleri mutlaka her zaman sorun çıkartır..


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    Boyle oynanmış modifiyeli işletim sistemleri mutlaka her zaman sorun çıkartır..


    -----------------------------

    bende hep boyle dusunmusumdur. En iyisi orjinal kurup SP3 yap sonraki guncellemeleride salla :) gerekli olsa sp4 cikardi


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    rakkoc bunu yazdı:
    -----------------------------

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    Boyle oynanmış modifiyeli işletim sistemleri mutlaka her zaman sorun çıkartır..


    -----------------------------

    bende hep boyle dusunmusumdur. En iyisi orjinal kurup SP3 yap sonraki guncellemeleride salla :) gerekli olsa sp4 cikardi


    -----------------------------
    Desteklemediğim halde iyi bilinen gruplardan birisiyle ilk katılımsız xp örneklerinden birini oluşturduğumuz andan beri aynı şeyi düşündüm :)


    Twitter: @CanKirca
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Excell'e macro gomen bir program yazmistim. cok iyi calisiyor program office 2003 ile sorunsuz calisiyordu XP'nin guvenlik yamalarindan birini yapinca sorun cikartmaya basladi. bir isi yetistiremiyordum gotumde patlamanin arifesinde microsoft yaptigi hatayi fark etti bir daha duzeltme yayinladi oyle ogrendim :) O zamandan bu yana SP cikmadan yamada yapmam :) Windows ME'yi orjinal alip kullanmis ve Vistayida orjinal almak zorunda kalmis birisi olarak (orjinal dedigim notebook ile verdiler) sp'si cikmamis isletim sisteminide kullanmam..

    Edit : Katilimsiz kullanma sebebimde boyle birseyler eklemek icin Windowsun smartcard servisini cikartmislar bir kere :) eee ben kart uygulamasi gelistiren birisiyim ne isime yarar o kurulum dedim o zamandan bu yana katilimsiz kurulumlarida biraktim. her aliskanligin bir tecrubesi var.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 3482 Toplam Mesaj: 15