Windows Xp Service Pack 3 Türkçe
-
güncelleyelim konuyu anlasılan göremeyen arkadaşlar var
-
Yamanın, yamasının, yaması...
-
diğer konuyada aynı yazıdğım yazıyı burayada kopyalıyorum yardımcı ve fikir olması dileğiyle....
" sp2 nin üzerine konuda anlatıldığı gibi entegre ettim ve makineye kurdum gayet iyi ve hızlı şuan gözle gördüğüm şeyleri paylaşim sizlerle artılarını eksilerini yazarım farkedince sizlere
1- daha az yer kaplıyo
2- ağ hızı hızladın
3- uzaktan erişimde değişiklikler var
4- formlarda anlatılan şeyler (windows media 11 ve internet expolerer 7) programları sp2 deki sürümünde değil yani :D eskisi gibi
5- işlem hızı sp2 ye göre biraz daha hızlandı ve windows görev yöneticisindeki bellek kullanımı gayet düştü nefes aldı adeta :)
şimdilik bukadar gelişmeleri yazarım tekrar..
iyi çalışmalar........ "
-
herşey iyi hoş, verilen linkte 302 mb lık dosyamız da download edilmek için bekliyo... ama anlamadığım şey microsoftun sitesine girip de aramaya service pack 3 yazıyorum, bahsi geçen service packten eser yok. nedendir acep?
-
işte o dediğini bende merak ettim şimdi ama bu tavsiyeleride dinlerim.....
-
oldwolf bunu yazdı:
-----------------------------
herşey iyi hoş, verilen linkte 302 mb lık dosyamız da download edilmek için bekliyo... ama anlamadığım şey microsoftun sitesine girip de aramaya service pack 3 yazıyorum, bahsi geçen service packten eser yok. nedendir acep?
-----------------------------
hoca indirenler salakmı veya yalanmı söylüyo? he trojan a.q aman indirme pc in çöker vela havle (gerisini bilmiyom) -
edit: :) laf yok yanlıs anlasılma :)
Toplam Hit: 2305 Toplam Mesaj: 18
