folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Windows Xp Service Pack 3 Türkçe



Windows Xp Service Pack 3 Türkçe

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    güncelleyelim konuyu anlasılan göremeyen arkadaşlar var


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    Yamanın, yamasının, yaması...

    "Less is More"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    designerboyalee
    designerboyalee's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2007
    Erkek

    diğer konuyada aynı yazıdğım yazıyı burayada kopyalıyorum yardımcı ve fikir olması dileğiyle....

    " sp2 nin üzerine konuda anlatıldığı gibi entegre ettim ve makineye kurdum gayet iyi ve hızlı şuan gözle gördüğüm şeyleri paylaşim sizlerle artılarını eksilerini yazarım farkedince sizlere

    1- daha az yer kaplıyo

    2- ağ hızı hızladın

    3- uzaktan erişimde değişiklikler var

    4- formlarda anlatılan şeyler (windows media 11  ve internet expolerer 7) programları sp2 deki sürümünde değil yani :D eskisi gibi

    5- işlem hızı sp2 ye göre biraz daha hızlandı ve windows görev yöneticisindeki bellek kullanımı gayet düştü nefes aldı adeta :)

     

    şimdilik bukadar gelişmeleri yazarım tekrar..

     iyi çalışmalar........ "

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    herşey iyi hoş, verilen linkte 302 mb lık dosyamız da download edilmek için bekliyo... ama anlamadığım şey microsoftun sitesine girip de aramaya service pack 3 yazıyorum, bahsi geçen service packten eser yok. nedendir acep?

    Metallica Rules
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bluename
    bluename's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    işte o dediğini bende merak ettim şimdi ama bu tavsiyeleride dinlerim.....

    SENİNKİ YEŞİLDİ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    oldwolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    herşey iyi hoş, verilen linkte 302 mb lık dosyamız da download edilmek için bekliyo... ama anlamadığım şey microsoftun sitesine girip de aramaya service pack 3 yazıyorum, bahsi geçen service packten eser yok. nedendir acep?
    -----------------------------
    hoca indirenler salakmı veya yalanmı söylüyo? he trojan a.q aman indirme pc in çöker     vela havle (gerisini bilmiyom)

    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    edit: :) laf yok yanlıs anlasılma :)
Toplam Hit: 2305 Toplam Mesaj: 18