Windows7 Ve Xp Arasında Ağ Kuramadım
-
yaw net olarak bunu bunu yağ, ağ bağlantısını kurarsın diyecek arkadaş varmı
-
pinge minge gerek yok sök ethernet kablosunu bağla 2 bilgisayarı ethernet girişinden sonra dosya paylaşımını aç olsun bitsin
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
pinge minge gerek yok sök ethernet kablosunu bağla 2 bilgisayarı ethernet girişinden sonra dosya paylaşımını aç olsun bitsin
-----------------------------
:D eyw kardeşim bukadar basitmiş meğer.. sorun halloldu.. başlasın veri transferi === >:D
Toplam Hit: 2487 Toplam Mesaj: 14
