folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Windows7 Ve Xp Arasında Ağ Kuramadım



Windows7 Ve Xp Arasında Ağ Kuramadım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByTechno
    ByTechno's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    yaw net olarak bunu bunu yağ, ağ bağlantısını kurarsın diyecek arkadaş varmı

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    pinge minge gerek yok sök ethernet kablosunu bağla 2 bilgisayarı ethernet girişinden sonra dosya paylaşımını aç olsun bitsin

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByTechno
    ByTechno's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    hackworm bunu yazdı:
    -----------------------------

    pinge minge gerek yok sök ethernet kablosunu bağla 2 bilgisayarı ethernet girişinden sonra dosya paylaşımını aç olsun bitsin


    -----------------------------
    :D eyw kardeşim bukadar basitmiş meğer.. sorun halloldu.. başlasın veri transferi === >:D

Toplam Hit: 2487 Toplam Mesaj: 14