

Windows'a Çalışırken Şifre Koymak
-
win+L kombinasyonu xp de download vs i kapatır.
Vista ve win7 de ise arkada program download vs çalışmaya devam eder.
Oturum şifresi oluştur.
Laptop ise güç seçeneklerinden boşta kapatma ayarları iptal etki alet kapanmasın
Bu kadar :)
-
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------win+L kombinasyonu xp de download vs i kapatır.
Vista ve win7 de ise arkada program download vs çalışmaya devam eder.
Oturum şifresi oluştur.
Laptop ise güç seçeneklerinden boşta kapatma ayarları iptal etki alet kapanmasın
Bu kadar :)
-----------------------------yoo xp kullanıyorum kapatmıyor hatta müzik bile dinleyebiliyorum :|
-
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------win+L kombinasyonu xp de download vs i kapatır.
Vista ve win7 de ise arkada program download vs çalışmaya devam eder.
Oturum şifresi oluştur.
Laptop ise güç seçeneklerinden boşta kapatma ayarları iptal etki alet kapanmasın
Bu kadar :)
-----------------------------aynen diye biliyorum
-
predator adlı bir program var flash belleğini pc ye tanıtıyorsun programı açıp flash bellek pc den çıkardığın zaman pc kilitleniyor.
http://www.montpellier-informatique.com/predator/en/ bu linkten program hakkında bilgi alabilirsin hocam.
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------Gecement bunu yazdı:
-----------------------------win+L kombinasyonu xp de download vs i kapatır.
Vista ve win7 de ise arkada program download vs çalışmaya devam eder.
Oturum şifresi oluştur.
Laptop ise güç seçeneklerinden boşta kapatma ayarları iptal etki alet kapanmasın
Bu kadar :)
-----------------------------yoo xp kullanıyorum kapatmıyor hatta müzik bile dinleyebiliyorum :|
-----------------------------Bende xp download u askıya alıyordu. Pre yoksa da kaldığı yerden devam etmiyordu.
-
yok artık ilk okudum win + L dedim.. :D ben lavaboya giderken basarım fizyden müzik çalmaya devam eder yani kesilmiyor net
sadece ekranı kilitliyosun işte
ne programa gerek var hacı -
Amerika' yı yeniden mi keşfediyorsunuz hocalar :)
-
win+L ye bu kadar sasirani gorunce bende sasirdim :D