

Windows"Ta Açık Buldum Sanırım :)
-
hoja senin makinanda açık var ozaman buna açık denmez :):)
-
Murat abine karşı bi sevgi mi besliyosun ??.Yaşını ve kilosnu neden verdin ?..
Açığını kapattımı bari.:D
-
exploit bunu yazdı:
-----------------------------
Murat abine karşı bi sevgi mi besliyosun ??.Yaşını ve kilosnu neden verdin ?..
Açığını kapattımı bari.:D
-----------------------------
Zuahahahah Koptum Yaw :) -
iyi sıhatte olsunlar a.Q =)
-
SpermMan senin açıklarını Murat abinmi kapıyacakk yanlış anlıyorum heaa :) espri yapıyom gada alınma :)
-
Yav o acıgı bende kapardım :) murat abiye gerek yok nerdesin sen ben yapayim ucretsiz yapılır : )
-
abi bak gecenlerde senin gibi acık bulmus bi cocuk gitmis soylemiş kesin işe almıslardır git sende sole :) camdan asagı atsınlar :):)
-
:) Bill Gates Amcaya Söledim Hemen Yama Hazırlıycaklar Benim Pc Ye :) Ayrıca Sorun Halloldu Adam Bi Format Çekti Makine Sapasağlam Oldu A.q Ne Yaptın Ddedim Meslek Sırrı dedi :)
Toplam Hit: 4047 Toplam Mesaj: 19