Windows"Un Bu Kopyası Orijinal Değil
-
ziktir len :D çalışıo yüklüo aq.. evet ie7, wmp11, defender vs.. sıradan geçirelim.
Saolasın fcuk.. çok teşekkürler.. -
WMP 11 de olmadı
-
http://www.tahribat.com/download.asp
burda sol köşede Windows Xp Orjinallik Koruması Düzeltme Aracı var system32 klasörüne at sonra makinayı restart et düzelir
buda direk download
http://www.tahribat.com/gonder.asp?id=273 -
önemli değil LYCRa tahribatta çözüm tükenmez.
-
Bakalım.. ThanX
-
kitaplığı yükledim system32 ye ama WMP11 için yemedi.. lisansız dior
-
Bu WMP11 ben de denedim bi kaç yolla olmadı ya
Toplam Hit: 4262 Toplam Mesaj: 18
