folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Winrar Kullanımıyla İlgili Bir Soru



Winrar Kullanımıyla İlgili Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    cızık cızık. sağlam olsun belki birini görmem de. mutlaka lazım olacak bişey. eyvallah

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Apocrypha bunu yazdı:
    -----------------------------

    hem çizik olsun. Hemde bi soru sorayım. Benimde istediğim winrar yada X bi sıkıştırma programı olabilir. Dosyaları rardan çıkardığım zaman rarlar otomatik olarak silinsin istiorum.Uyuz oluorum rardan dosya çıkarıp bide o rar gidip silmeyi. Silme dursun dersenizde rahatsız oluorum uyuz edior beni rar dosyaları :D


    -----------------------------

    Jdownloader'da öyle bir özellik var, dosyaları indiriyor, rardan zipten çıkarıyor, kalan rar yada zipi silebiliyor ama bunu neyle yapıyor programsal olarak bilmiyorum, programın ayarlar kısmında jdunrar eklentisi ektinleştirince oluyordu galiba, programcı arkadaşlar burdan faydalanabilir sanırsam.


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    yns_berk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Apocrypha bunu yazdı:
    -----------------------------

    hem çizik olsun. Hemde bi soru sorayım. Benimde istediğim winrar yada X bi sıkıştırma programı olabilir. Dosyaları rardan çıkardığım zaman rarlar otomatik olarak silinsin istiorum.Uyuz oluorum rardan dosya çıkarıp bide o rar gidip silmeyi. Silme dursun dersenizde rahatsız oluorum uyuz edior beni rar dosyaları :D


    -----------------------------

    Jdownloader'da öyle bir özellik var, dosyaları indiriyor, rardan zipten çıkarıyor, kalan rar yada zipi silebiliyor ama bunu neyle yapıyor programsal olarak bilmiyorum, programın ayarlar kısmında jdunrar eklentisi ektinleştirince oluyordu galiba, programcı arkadaşlar burdan faydalanabilir sanırsam.


    -----------------------------

    Evet biliyorum jdownloaderı ama uyuz oluorum oprogramada. Genel konuşayım javayla alakalı her şeye uyuz oluorum. Ama öneri ve fikir için saol mürid.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek

    7714714 bunu yazdı:
    -----------------------------

    çizik


    -----------------------------


    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
Toplam Hit: 1871 Toplam Mesaj: 15