Winrar Kullanımıyla İlgili Bir Soru
-
cızık cızık. sağlam olsun belki birini görmem de. mutlaka lazım olacak bişey. eyvallah
-
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------
hem çizik olsun. Hemde bi soru sorayım. Benimde istediğim winrar yada X bi sıkıştırma programı olabilir. Dosyaları rardan çıkardığım zaman rarlar otomatik olarak silinsin istiorum.Uyuz oluorum rardan dosya çıkarıp bide o rar gidip silmeyi. Silme dursun dersenizde rahatsız oluorum uyuz edior beni rar dosyaları :D
-----------------------------Jdownloader'da öyle bir özellik var, dosyaları indiriyor, rardan zipten çıkarıyor, kalan rar yada zipi silebiliyor ama bunu neyle yapıyor programsal olarak bilmiyorum, programın ayarlar kısmında jdunrar eklentisi ektinleştirince oluyordu galiba, programcı arkadaşlar burdan faydalanabilir sanırsam.
-
yns_berk bunu yazdı:
-----------------------------
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------
hem çizik olsun. Hemde bi soru sorayım. Benimde istediğim winrar yada X bi sıkıştırma programı olabilir. Dosyaları rardan çıkardığım zaman rarlar otomatik olarak silinsin istiorum.Uyuz oluorum rardan dosya çıkarıp bide o rar gidip silmeyi. Silme dursun dersenizde rahatsız oluorum uyuz edior beni rar dosyaları :D
-----------------------------Jdownloader'da öyle bir özellik var, dosyaları indiriyor, rardan zipten çıkarıyor, kalan rar yada zipi silebiliyor ama bunu neyle yapıyor programsal olarak bilmiyorum, programın ayarlar kısmında jdunrar eklentisi ektinleştirince oluyordu galiba, programcı arkadaşlar burdan faydalanabilir sanırsam.
-----------------------------Evet biliyorum jdownloaderı ama uyuz oluorum oprogramada. Genel konuşayım javayla alakalı her şeye uyuz oluorum. Ama öneri ve fikir için saol mürid.
-
7714714 bunu yazdı:
-----------------------------
çizik
-----------------------------
