Wireless Hacking Diye Bişi Varmı ?
-
yanılmıyorsam 128 bit 64 bit broteforce ile kırana kadar ölme eşeğim yazgelsin.
-
arkadaslar benim evde bazen 5 tane 3 u full olmak uzere sinyal aliyorum bugun normal yollarla 2 sine baglandim connected to ilmem nene isimli modem cartcurt burayakadar nitmal yalniz ilk baglanirken bu islem normalden uzun surud filan diyor neyse adamin ip sini cartu zurtu goruyorum bir nete giremiyorum yani benden ona baglanti var ama ondan internete yok nasil yapacam cozemedim ustundeyim :d
bu arada vista icin yokmu program yada bunlar uyarmi verilen linkler birde bu modeme panele gelince nasil baglanirim ordan sonra :dd
-
http://www.remote-exploit.org/backtrack_download.html
wireless şifreyi kırmak için wistada çalışan yukarıdaki programı ;
wi fi hack için ise : Wifi Hacks diye googlede aratın çıkar :|
Toplam Hit: 4254 Toplam Mesaj: 14
