Wireless Paylaşcaz Ama Nasıl Yapıcaz :)
-
arkadaşlar zaten ömrümüz illegal geçti yasal iş yapmaya çalışırken neler çektim anlatsam uzar gider
sonra güvenmeyeceğim adamlar değil zaten ben 24 yaşımdayım bu adamlar benden 3 yaş büyük filan çocukluğum bunlarla geçti bi yamuk yapmazlar
3 ay öncesine kadar ankarada beştepede ve siyasalın karşı soa-kaklarında bi evde yaşıyodum orlarda zaten wireless çöplüğü gibiydi şimdi yaşadığım ilçede araştırmalarıma göre 4 tne bilindik wireless var bunlarada zaten herkes abanmış biraz maddi durum güçlenince yani aynı 1ine doğru projeyi hayata geçircez
yardımcı olduğunuz için teşekkürler
-
simsiyah bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar zaten ömrümüz illegal geçti yasal iş yapmaya çalışırken neler çektim anlatsam uzar gider
sonra güvenmeyeceğim adamlar değil zaten ben 24 yaşımdayım bu adamlar benden 3 yaş büyük filan çocukluğum bunlarla geçti bi yamuk yapmazlar
3 ay öncesine kadar ankarada beştepede ve siyasalın karşı soa-kaklarında bi evde yaşıyodum orlarda zaten wireless çöplüğü gibiydi şimdi yaşadığım ilçede araştırmalarıma göre 4 tne bilindik wireless var bunlarada zaten herkes abanmış biraz maddi durum güçlenince yani aynı 1ine doğru projeyi hayata geçircez
yardımcı olduğunuz için teşekkürler
-----------------------------Siyasalın orda hala wireless yatağı var pc açtın yerde kablosuz ağ buluyor =)
-
ee usta eskidi o günler ankara güzeldir be ya taşındım ben kıymetini bilin :) burlar sessiz sedasız
-
Haci sifreyi baskalarina vermesi sorun degil...Yukarda yazdigim modemlerde ki genelde kalite modemlerin hepsinde connect menuleri vardir.O anda kim bagli kim degil onu gorebilirsiniz.Istersen mac-filter i kullanarak genel engelleme yerine sadece 4arkadasin mac adreslerinin aga baglanmasini saglayabilirsin.Ha ama bu mac isini digerlerine soyleme sen gizliden ogren onlarin mac adresi "start>run>cmd>ipconfig /all" komutuyla fiziksel adres alaninda yazan degerler mac adresini temsil eder...mac adresini macshift gibi programlarla degistirebilirde,5.arkadasini kendi mac adresiyle aga dahil edebilir,bunuda o connect menusunden takip edebilirsin...zaten bu mac isinide yaparlarsa git kafalarina sik adamlarin ,agiz tadiyla bir wireless paylastirmadilar :D
-
simsiyah bunu yazdı:
-----------------------------
ee usta eskidi o günler ankara güzeldir be ya taşındım ben kıymetini bilin :) burlar sessiz sedasız
-----------------------------haklısın trde birçok sehire gitmişimdir ama Ankara gibiside yok bea ayrı bir güzelliği var memleketimin =)
-
beyler üst kattaki elemandan PC açıkken wireles alabilirmiyim nasıl ? pek bilgim yok :(
-
airties nasıl hocalar?
