folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Wireless Sağlığa Zararlımı ?



Wireless Sağlığa Zararlımı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

     Wireless Sağlığa Zararlımı ?  kullanlar dikkatinizi çeken bir şey oldumu alerji vs. gibi. veya farklı bir saglık sorunu.kanser riski oldugunu duymuştum.


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    elektrik sinyalleri gücüne bağlı olarak zarar verir.wireless da sağlığa zararlıdır.kullanılmadığı sürece modemin kapalı tutulması,alınan zararı düşük seviyede tutabilir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onbasi_yamtar
    onbasi_yamtar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2009
    Erkek

    wireless'in zararı cep telefonun verdiği zararın %10 kadardır .kanser riskine gelince wireless için baz istasyonu kurmuşsan ve dibinde yaşıyorsan wirelesse bağlı olarak kanser olabilirsin diğer şekilde başka bi durumda wirelessten kanser olma riskin 1 milyarda bir ancank görülür ama kanser hastalarına zararı vardır 


    Mey biter saki kalır, Her renk solar haki kalır. Diploma insanın cehlini alsada, Hamurunda varsa eşeklik; baki kalır...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocam ben wireless modemi fazla yakınımda bulundurmuyorum, uzun süre yakınındaysan zararlı.

    Öyle zor hissedilir bir zarar da değil, ağzına sok modemi 10 dakka sonra zararını hissetmeye başlarsın =)

    Telefonun %10 u olup olmadığı kullanımına göre değişir. Telefonun da wirelessin da yaydığı radyasyon baz istasyonu uzaklığına, cihazi aktif mi kullandığına yoksa standbyda mı durduğuna göre  ve gelip giden dataya göre değişir.

    Tahmini söylüyorum ama bence sürekli 50 mbitten wireless video alıyorsan, cep telefonu ise dibinde durmuyorsa wireless daha bile zararlı olabilir bu süre içinde.

    HolyOne tarafından 02/Kas/12 15:12 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onbasi_yamtar
    onbasi_yamtar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2009
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Hocam ben wireless modemi fazla yakınımda bulundurmuyorum, uzun süre yakınındaysan zararlı.

    Öyle zor hissedilir bir zarar da değil, ağzına sok modemi 10 dakka sonra zararını hissetmeye başlarsın =)

    Telefonun %10 u olup olmadığı kullanımına göre değişir. Telefonun da wirelessin da yaydığı radyasyon baz istasyonu uzaklığına, cihazi aktif mi kullandığına yoksa standbyda mı durduğuna göre  ve gelip giden dataya göre değişir.

    Tahmini söylüyorum ama bence sürekli 50 mbitten wireless video alıyorsan, cep telefonu ise dibinde durmuyorsa wireless daha bile zararlı olabilir bu süre içinde.

    üstad doğru söylediğin nokta var ama yanıldığın noktada var wireless  kuracağın cihazlar  türkiyede 28 dbm gücn üstüne çıkamazlar  sadece 5ghz bandına sahip olan cihazlarla  bunun üstne çıkabileceğin cihazlar mevcut  ki türkiyede 5ghz destekleyen notebook veya ethernet kartı yok diye biliyorum icadını yapan varsa amenna  diğer tarafatan  önmzde ki yıl 5ghz bandına sahip ethernet kartları türkiyeye giriş yapıcak,bir diğer konu ise olayı şurdan ayrım yapabilirsiniz cep telefonlar 50-60 km ileriye sinyalini gönderiyor bildiğim kadarı ile  ama  wirelesste  max denediğim  ve başardım kadarı ile 34 km gördüm  ve bunu sadece 5ghz bandını kullanan cihazla başarabildim.


    Mey biter saki kalır, Her renk solar haki kalır. Diploma insanın cehlini alsada, Hamurunda varsa eşeklik; baki kalır...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    allah hepimize havada çarpışan uçaklarda ölmek nasip eylesin wireless neymiş amk.


    tabi lan
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    bende başağrısı yapıyordu kablolu kullanmaya başladım artık başım ağrımıyor eskisi kadar

    [belkide piskolojiktir ?]


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    kaktüs al hocu :P

    wireless'e karşı firewall ektisi varmış.

    kaktüsün firewall koruması :D sayfa başlığı " ulaşılan sonuçlar " kısmı. :D

     

    haberde yapılmıştı hatta google'dan detaylı arayabilirsin hocam :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Bizim sağolsun Aykut diye bir abimiz vardı Devlet hastanesinin Server odasında onlarca switch ve wireless arasında oturur çalışırdı. Maşallah birgün olsun yan etkisini görmedi. Arada unutkan ve agresif olurdu o kadar. Wirelesste neymiş.


    🥒
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    kisir ediyormus amk ..


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    bende böyle bir konu açmıştım ve biraz araştırdım kulaktan doğma bilgilere göre uyku sorunu yapabiliyormuş yani uykusunu getirebiliyormuş çok maruz kalan kişinin doğruluğu ne derecedir bilmiyorum.

    Onun haricinde newyorkta mı ne tüm şehri şemsiye gibi kapsayacak wireless alanı yapıldı/yapılıyor tarzı bişeyler duymuşyum eğer öyleyse sağlığa zararlı ise bunu adamlar düşünmüştür diye tahmin ediyorum. Kesin bilgi yok malesef bu konu hakkında.

Toplam Hit: 2784 Toplam Mesaj: 12