Wireless Sağlığa Zararlımı ?
-
Wireless Sağlığa Zararlımı ? kullanlar dikkatinizi çeken bir şey oldumu alerji vs. gibi. veya farklı bir saglık sorunu.kanser riski oldugunu duymuştum.
-
elektrik sinyalleri gücüne bağlı olarak zarar verir.wireless da sağlığa zararlıdır.kullanılmadığı sürece modemin kapalı tutulması,alınan zararı düşük seviyede tutabilir.
-
wireless'in zararı cep telefonun verdiği zararın %10 kadardır .kanser riskine gelince wireless için baz istasyonu kurmuşsan ve dibinde yaşıyorsan wirelesse bağlı olarak kanser olabilirsin diğer şekilde başka bi durumda wirelessten kanser olma riskin 1 milyarda bir ancank görülür ama kanser hastalarına zararı vardır
-
Hocam ben wireless modemi fazla yakınımda bulundurmuyorum, uzun süre yakınındaysan zararlı.
Öyle zor hissedilir bir zarar da değil, ağzına sok modemi 10 dakka sonra zararını hissetmeye başlarsın =)
Telefonun %10 u olup olmadığı kullanımına göre değişir. Telefonun da wirelessin da yaydığı radyasyon baz istasyonu uzaklığına, cihazi aktif mi kullandığına yoksa standbyda mı durduğuna göre ve gelip giden dataya göre değişir.
Tahmini söylüyorum ama bence sürekli 50 mbitten wireless video alıyorsan, cep telefonu ise dibinde durmuyorsa wireless daha bile zararlı olabilir bu süre içinde.
HolyOne tarafından 02/Kas/12 15:12 tarihinde düzenlenmiştir -
HolyOne bunu yazdı
Hocam ben wireless modemi fazla yakınımda bulundurmuyorum, uzun süre yakınındaysan zararlı.
Öyle zor hissedilir bir zarar da değil, ağzına sok modemi 10 dakka sonra zararını hissetmeye başlarsın =)
Telefonun %10 u olup olmadığı kullanımına göre değişir. Telefonun da wirelessin da yaydığı radyasyon baz istasyonu uzaklığına, cihazi aktif mi kullandığına yoksa standbyda mı durduğuna göre ve gelip giden dataya göre değişir.
Tahmini söylüyorum ama bence sürekli 50 mbitten wireless video alıyorsan, cep telefonu ise dibinde durmuyorsa wireless daha bile zararlı olabilir bu süre içinde.
üstad doğru söylediğin nokta var ama yanıldığın noktada var wireless kuracağın cihazlar türkiyede 28 dbm gücn üstüne çıkamazlar sadece 5ghz bandına sahip olan cihazlarla bunun üstne çıkabileceğin cihazlar mevcut ki türkiyede 5ghz destekleyen notebook veya ethernet kartı yok diye biliyorum icadını yapan varsa amenna diğer tarafatan önmzde ki yıl 5ghz bandına sahip ethernet kartları türkiyeye giriş yapıcak,bir diğer konu ise olayı şurdan ayrım yapabilirsiniz cep telefonlar 50-60 km ileriye sinyalini gönderiyor bildiğim kadarı ile ama wirelesste max denediğim ve başardım kadarı ile 34 km gördüm ve bunu sadece 5ghz bandını kullanan cihazla başarabildim.
-
allah hepimize havada çarpışan uçaklarda ölmek nasip eylesin wireless neymiş amk.
-
bende başağrısı yapıyordu kablolu kullanmaya başladım artık başım ağrımıyor eskisi kadar
[belkide piskolojiktir ?]
-
kaktüs al hocu :P
wireless'e karşı firewall ektisi varmış.
kaktüsün firewall koruması :D sayfa başlığı " ulaşılan sonuçlar " kısmı. :D
haberde yapılmıştı hatta google'dan detaylı arayabilirsin hocam :D
-
Bizim sağolsun Aykut diye bir abimiz vardı Devlet hastanesinin Server odasında onlarca switch ve wireless arasında oturur çalışırdı. Maşallah birgün olsun yan etkisini görmedi. Arada unutkan ve agresif olurdu o kadar. Wirelesste neymiş.
-
kisir ediyormus amk ..
-
bende böyle bir konu açmıştım ve biraz araştırdım kulaktan doğma bilgilere göre uyku sorunu yapabiliyormuş yani uykusunu getirebiliyormuş çok maruz kalan kişinin doğruluğu ne derecedir bilmiyorum.
Onun haricinde newyorkta mı ne tüm şehri şemsiye gibi kapsayacak wireless alanı yapıldı/yapılıyor tarzı bişeyler duymuşyum eğer öyleyse sağlığa zararlı ise bunu adamlar düşünmüştür diye tahmin ediyorum. Kesin bilgi yok malesef bu konu hakkında.
