Wireless Şifresi Nasıl Kırılır...
-
arkadaşlar modem wireless şifresini nasıl kırabilirim?
-
eğer şifre wep se kırılabiliyor ama böyle bir soru sorduğuna göre kırabileceğii zannetmiyrm. wpa- wpa2 yse imkansıza yakın )
-
tam detayını iyi bilen biri anlattsın ama WPA şifreleri çözmen yıllarını alır hatta çözemezsin, Senin çözebilecegin wirelesslar WEP olmalı,
-
http://www.youtube.com/results?search_query=wep+cracking
http://www.youtube.com/results?search_query=wpa+cracking
-
edit
-
wep ile şifrelenmişse max 3-4 saatte arpreplay kullanarak 40.000 pakette verileri hızlandırarak kırabilirsin.
wpa wpa2 ise 120.000+ pakete ihtiyacın olacak bu da daha fazla zaman demek, arka planda 1 gün çalışması senin için problem olmayacaktır öyle bir durumda. Ancak yinede sağlam bir wordlist e ihtiyacın var. ücretli satılanlar var bilmiyorum. WPA yada WPA2 şifresini kırmaya çalışmaktansa,
Modem arayüzüne BruteForce deneyebilirsin ki burdada JohnTheRipper gibi programlar var modem arayüzü şifresi genelde daha basit yada defaulttur, işin daha rahat. Modem e girdikten sonra şifreyi rahatlıkla görebilirsin, bazı modemlerde şifreler ******* şeklinde gösteriyor HTML sayfalarda bunun içinde bir program vardı adını unuttum *** ın üzerine gelince gösteriyordu şifreleri.
Ama ihtiyacın olan ilk şey
Backtrack ile wireless hack diyerek google da aratman..
Tabi tüm bunlar sadece eğitim amaçlı, kendi şifreni unuttuğunu varsayarak söylüyorum
-
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------
wep ile şifrelenmişse max 3-4 saatte arpreplay kullanarak 40.000 pakette verileri hızlandırarak kırabilirsin.
wpa wpa2 ise 120.000+ pakete ihtiyacın olacak bu da daha fazla zaman demek, arka planda 1 gün çalışması senin için problem olmayacaktır öyle bir durumda. Ancak yinede sağlam bir wordlist e ihtiyacın var. ücretli satılanlar var bilmiyorum. WPA yada WPA2 şifresini kırmaya çalışmaktansa,
Modem arayüzüne BruteForce deneyebilirsin ki burdada JohnTheRipper gibi programlar var modem arayüzü şifresi genelde daha basit yada defaulttur, işin daha rahat. Modem e girdikten sonra şifreyi rahatlıkla görebilirsin, bazı modemlerde şifreler ******* şeklinde gösteriyor HTML sayfalarda bunun içinde bir program vardı adını unuttum *** ın üzerine gelince gösteriyordu şifreleri.
Ama ihtiyacın olan ilk şey
Backtrack ile wireless hack diyerek google da aratman..
Tabi tüm bunlar sadece eğitim amaçlı, kendi şifreni unuttuğunu varsayarak söylüyorum
-----------------------------Wireless'a bağlanamadan modem arayüzüne nasıl gireceksin onu cidden merak ettim hocam :)
Wpa'da 8 haneli sadece sayıdan oluşan bi şifresi var ise şanslısın 45dk 1 saat arasında kırılıyo genelde...
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------
wep ile şifrelenmişse max 3-4 saatte arpreplay kullanarak 40.000 pakette verileri hızlandırarak kırabilirsin.
wpa wpa2 ise 120.000+ pakete ihtiyacın olacak bu da daha fazla zaman demek, arka planda 1 gün çalışması senin için problem olmayacaktır öyle bir durumda. Ancak yinede sağlam bir wordlist e ihtiyacın var. ücretli satılanlar var bilmiyorum. WPA yada WPA2 şifresini kırmaya çalışmaktansa,
Modem arayüzüne BruteForce deneyebilirsin ki burdada JohnTheRipper gibi programlar var modem arayüzü şifresi genelde daha basit yada defaulttur, işin daha rahat. Modem e girdikten sonra şifreyi rahatlıkla görebilirsin, bazı modemlerde şifreler ******* şeklinde gösteriyor HTML sayfalarda bunun içinde bir program vardı adını unuttum *** ın üzerine gelince gösteriyordu şifreleri.
Ama ihtiyacın olan ilk şey
Backtrack ile wireless hack diyerek google da aratman..
Tabi tüm bunlar sadece eğitim amaçlı, kendi şifreni unuttuğunu varsayarak söylüyorum
-----------------------------Wireless'a bağlanamadan modem arayüzüne nasıl gireceksin onu cidden merak ettim hocam :)
Wpa'da 8 haneli sadece sayıdan oluşan bi şifresi var ise şanslısın 45dk 1 saat arasında kırılıyo genelde...
-----------------------------Haklısın :) Şöyle bir senaryo kuralım o zaman,
1- Wifi yi kimin yaydığını biliyorsan, aynı apartmandaysa, facebook üzerinden IP sini alabilir.
2- Aldıktan sonra ipscan yapabilir.
3- Metasploit kullanarak açık varsa pc ye girebilir.
4- Buradan istediği yönde ilerleyebilir..
-
ZaaRqoZ bunu yazdı:
-----------------------------
Mac Filitre kırıla biliyormu ??
-----------------------------Evet, kismet ve airodump-ng programları karşıdaki modemin BSSID sini ve eğer VARSA sana o modeme bağlı olan bilgisayar MAC bilgisini verir. Sende windowsta küçük bir ayarla kendi mac adresini oradaki adres ile değiştirip MAC filtreyi geçebilirsin.
-
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------wep ile şifrelenmişse max 3-4 saatte arpreplay kullanarak 40.000 pakette verileri hızlandırarak kırabilirsin.
wpa wpa2 ise 120.000+ pakete ihtiyacın olacak bu da daha fazla zaman demek, arka planda 1 gün çalışması senin için problem olmayacaktır öyle bir durumda. Ancak yinede sağlam bir wordlist e ihtiyacın var. ücretli satılanlar var bilmiyorum. WPA yada WPA2 şifresini kırmaya çalışmaktansa,
Modem arayüzüne BruteForce deneyebilirsin ki burdada JohnTheRipper gibi programlar var modem arayüzü şifresi genelde daha basit yada defaulttur, işin daha rahat. Modem e girdikten sonra şifreyi rahatlıkla görebilirsin, bazı modemlerde şifreler ******* şeklinde gösteriyor HTML sayfalarda bunun içinde bir program vardı adını unuttum *** ın üzerine gelince gösteriyordu şifreleri.
Ama ihtiyacın olan ilk şey
Backtrack ile wireless hack diyerek google da aratman..
Tabi tüm bunlar sadece eğitim amaçlı, kendi şifreni unuttuğunu varsayarak söylüyorum
-----------------------------
snadboy revelation -
bi çizeyim buraya
