Wireless"Ima Bağlanamıyorum ( Yardım İsteği )
-
arkadaşlar toshiba marka bi laptop var elimde. wireless la nete bağlanmak istiyorum ancak hata veriyor.
modemin dibinde olduğumdan dolayı mükemmel seviyede yakalıyorum ağı. şifreyi kaldırıncada bağlanabiliyorum nete ama şifre koyduğum zaman bağlanmıyor. modemin markası 3com. sizce problem neyden kaynaklanıyordur.? -
şifre koyduğunda kablosuz ağa mı bağlanamıyor? yoksa kablosuz ağa bağlanıp internete mi girmiyor?
-
karaconda bunu yazdı:
-----------------------------
şifre koyduğunda kablosuz ağa mı bağlanamıyor? yoksa kablosuz ağa bağlanıp internete mi girmiyor?
-----------------------------
hocam şifre koyduğum zaman kablosuz ağa bağlanamıyorum. haliyle netede giremiyorum:D -
xp kullanıyosan iki şifreyi de doğru yazdığından emin ol. olamıyosan da notpede yaz kopyala ikisine de yapıştır.
şifreyi de, ethernet kablonu tak modemin sayfasından öğren. -
muhtemelen kaydettin şifresiz bağlantıyı onu sil tekrar dene
-
Nerde senin wireless in:)) kuzen benim internete rekor kırdırıyor.süperonline 250 milyon gönderir bu ay.
-
laptop ın işletim sistemi vista ve şifreyi doğru yazdığımdan gayet eminim:D ( masaüstünden şifre koyuyorum. mönitörün yanında laptop onun yanında da modem var. )
-
bpşver sen, şifreyi koy kablolu kullan.:) ya da şifresiz yap kablosuz kullan :)
-
karaconda bunu yazdı:
-----------------------------
bpşver sen, şifreyi koy kablolu kullan.:) ya da şifresiz yap kablosuz kullan :)
-----------------------------
güzel diyosun ama kotalı malesef:D:D -
çok tuhaf. hangi marka, hangi model modem?
-
Denetim Masası\Ağ ve Paylaşım Merkezi gir sagdaki yerde Kablosuz ağları yönete tıkla sonra senin adslyi bul sil tekrar bağlanmayı dene
Toplam Hit: 3122 Toplam Mesaj: 16
