folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Wiressel Card Sizce Hangisi İyi



Wiressel Card Sizce Hangisi İyi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emcyaman
    emcyaman's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek

    150 ytl gibi fiyatlara satıldığını görünce vazgeçtim şimdilik edimaxı almayı düşünüyorum bi-quad anten yapıyorum bu arada aşamaları makale olarak koyucam buraya ileride düşünülebilir belki alfa

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    emcyaman bunu yazdı:
    -----------------------------

    Edimax'da Atheros değil RT2571W kodlu ralink çipi kullanılıyor. Ama çok iyi cihazdır Edimax 7318USC harici antenide cabası Atheros filan hikaye. Hemide fiyatı çok uygundur teknofiyatta aratınız Tabi bu ürün usb ama bence usb alın pci pek esnek değil bunu cebinize atıp taşıyabilirsiniz


    -----------------------------

     

    edimax ın ürünlerinin tamamı ralink değil. atheros da kullanır. atherosu tavsiye etmemin nedeni linux driveri dır.


    ftw
Toplam Hit: 1863 Toplam Mesaj: 13