Wiressel Card Sizce Hangisi İyi
-
150 ytl gibi fiyatlara satıldığını görünce vazgeçtim şimdilik edimaxı almayı düşünüyorum bi-quad anten yapıyorum bu arada aşamaları makale olarak koyucam buraya ileride düşünülebilir belki alfa
-
emcyaman bunu yazdı:
-----------------------------Edimax'da Atheros değil RT2571W kodlu ralink çipi kullanılıyor. Ama çok iyi cihazdır Edimax 7318USC harici antenide cabası Atheros filan hikaye. Hemide fiyatı çok uygundur teknofiyatta aratınız Tabi bu ürün usb ama bence usb alın pci pek esnek değil bunu cebinize atıp taşıyabilirsiniz
-----------------------------edimax ın ürünlerinin tamamı ralink değil. atheros da kullanır. atherosu tavsiye etmemin nedeni linux driveri dır.
Toplam Hit: 1863 Toplam Mesaj: 13
