folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Work And Travel



Work And Travel

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    aslında bu işte deneyimli olan birisi olayı ayrıntısıyla anlatsa çok iyi olur.

    nerden başlıyoruz nerelere başvuruyoruz ne kadar ödüyoruz, abd'ye gittiğimizde nasıl hissediyroz :)) nasıl iş buluyoruz falan:d

    w&t sitelerine yönlendirmeyin ben onların cümlelerindne bi bk anlamıyorum arkadaş:D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    alp bunu yazdı:
    -----------------------------

    aslında bu işte deneyimli olan birisi olayı ayrıntısıyla anlatsa çok iyi olur.

    nerden başlıyoruz nerelere başvuruyoruz ne kadar ödüyoruz, abd'ye gittiğimizde nasıl hissediyroz :)) nasıl iş buluyoruz falan:d

    w&t sitelerine yönlendirmeyin ben onların cümlelerindne bi bk anlamıyorum arkadaş:D


    -----------------------------

    aynen biri blog hazırlasa felan iyi olur tamamen ne gerekiyor ne kadar para gerekiyor felan

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaslar simdi ben okyanustan yeni geldim burda anna diye bi arkadasim var onunla fitnessa gidicez aksam gelince basimdan gecen herseyi ayrintisiyla yazicam size soz yani islemleri falan :D

    ve evet taharet muslugu yok islak mendiller falan bi seklide idare ediceksin :D


    Zugzwang
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    zndmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    haci burda jamaikali filipinli meksikali falan cok

    bide bizim gibi ruslar moldovalilar falan gelmisler ben genel olarak onlara takiliyorum ya amerikalilarla o kadar hasirnesir olmadik daha :D zaten hepsi sisman ya


    -----------------------------

    ohooo bırak sende.ben olsam karı bırakmam orda :D şişman olayınada tek kelimeyle BBW diyorum onun kategorisi ayrı çünkü

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Fincan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Baya guldum gece gece.. Hosgeldin amerikaya..Imkaniniz olursa gelin gezin gorun.. Tahret muslugu yok burlarda devamli kicini kasiyo insanlar:) Tahret muslugu olan tuvalet aparatlari satiliyoda ben tahret isimi goruyorum gerk yok.. Floridaya hic gitmedim kismetse disney e gidicez 2-3 sene sonra ben east coast dayim bir hafta icinde mid-west de olucam. Butun turk gencliginin gelmesini tememni ederim..


    -----------------------------

    nası lan dötünü yıkamıyo mu oranın karıları :| ıyyy

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Universite okumak gerekiyor.

     

    Ortalama 2.00 uzeri olmasi isteniyor altinda olursa vizeyi alamama riski var ama 2.00 altinda alanda cok, 2.00 ustunde alamayanda var!

     

    3000$ gerekli. 1200$-1400$ sirket ucreti, 800$ ucak, 500$ cep harcligi, 200$ vize, 100$ pasaport. Tanidik olursa isinizi kendiniz ayarlasaniz 1000$ kar edersiniz! Sirketler genelde kapiyi 1300$'dan aciyor.

     

    Para kazanmak icin gelinmez buraya.

     

    Ingilizce bilmek biraz gerekiyor. Vize gorusmesi ingilizce oluyor.

     

    Iyi bir sirket secmek gerkiyor, 3 kagit cok donuyor bu islerde :S

     

    Konaklama ve isi, 1200$ odedigin sirket yapiyor. 


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Universite okumak gerekiyor.

     

    Ortalama 2.00 uzeri olmasi isteniyor altinda olursa vizeyi alamama riski var ama 2.00 altinda alanda cok, 2.00 ustunde alamayanda var!

     

    3000$ gerekli. 1200$-1400$ sirket ucreti, 800$ ucak, 500$ cep harcligi, 200$ vize, 100$ pasaport. Tanidik olursa isinizi kendiniz ayarlasaniz 1000$ kar edersiniz! Sirketler genelde kapiyi 1300$'dan aciyor.

     

    Para kazanmak icin gelinmez buraya.

     

    Ingilizce bilmek biraz gerekiyor. Vize gorusmesi ingilizce oluyor.

     

    Iyi bir sirket secmek gerkiyor, 3 kagit cok donuyor bu islerde :S

     

    Konaklama ve isi, 1200$ odedigin sirket yapiyor. 

     

    -----------------------------

    arkadas herseyi aciklamis ayrica isin riskide var anlasmamiz oldugu halde ise girmek icin 2 hafta bekledik dunyanin sorununu yaptilar su meksika korfezindeki yag sizintisi mahvetti buralari onun icin buraya gelicek olursaniz en ama en kotusune kendinizi hazirlayin..

    ben super biyerde kaliyorum ama iki arkadas burda isleri olmadigi icin daha dogrusu islerine giremedikleri icin wisconsin a gittiler evlerini saglayan adam ki evden kastim karavan kizlara bide sopa vermis dusa girerken biriniz kapida beklesin biriniz dusalsin falan demis zaten bahsettigim dusta umumi bi dus...

    cok boktan seylerede hazirlikli olun hem iyi olursa hersey daha mutlu olursunuz

    bende neye ne kadar odedigimi yazayim..

    1400 dolar istiyodu benim sirket work and travel plus olarak geciyodu ve ogrencilerin basinda bazi kisilerii yolluyolar yardimci olsun ilk gidince falan diye iste gerci ben bu parayi odemedim kuzenim calisiyo cunku bu sirkette :D

    1200 e falanda sirketler bulursunuz plus olmayan ama ingilizcenizde varsa o yaninda gelecek adama ihtiyac duymazsin biz geldikten bi hafta sora geldi o ve biz social security ye kaydolma ne biliyim bi belge vardi adini unuttum onu teslim etme falan bunlari coktan halletmistik o geldiginde tabi hakkini yemek istemiyorum ise o soktu bizi normalde almiyolardi is anlasmamiz elimizde olmasina ragmen..

    830 euro ucak biletine verdim ama ben vizeye gec giirdiim icin bileti gec aldim erken alirsaniz daha ucuza alinir klm ile parise ordan delta ile atlanta ya ordanda panama city ye geldim

    180 dolar vize icin bankaya yatirdim

    650 dolar gelirken yanima aldim 300 unu gelir gelmez ilk ayin kirasi olarak verdim

    bide pasaport cikarttim onun ne kadar oldugunu tam hatirlamiyorum okulundan bi belge aliyosun ve harc odemiyosun zaten bildigim kadariyla bi odtu bu belgeyi vermiyo belgesiz 500 lira falan bayiliyomussunuz 


    Zugzwang
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Peki Arkadaşlar İngilizce + başka Yabancı Dil Bilen Turizm'e Meyilli

    Arkadaşlar Daha İyi Koşullarda Çalışabilirmi ?

    Birde Aylık Ne kadar Gideriniz Oluyor 1-2 Sene Sonra Oturma İzni

    Vatandaşlık Vs Veriyorlarmı ?


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Peki Arkadaşlar İngilizce + başka Yabancı Dil Bilen Turizm'e Meyilli

    Arkadaşlar Daha İyi Koşullarda Çalışabilirmi ?

    Birde Aylık Ne kadar Gideriniz Oluyor 1-2 Sene Sonra Oturma İzni

    Vatandaşlık Vs Veriyorlarmı ?


    -----------------------------

    Aylik 400-500$ gibi harcaman olur konaklama dahil. (Normal biryer icin, Florida, New York pahalidir mesela...)

    Daha iyi kosullar zor cunku vasifsiz is yapiyorsun burada. Tavsiyem eglence parki!

    Oturma izni ve vatandaslik hayal... Ancak bir kiz bulup evlenirsen, yesil kart cikarsa ya da sirketin birisi sana sponsor olursa o sekilde 5 yil sonra vatandaslik alabilirsin.

    Bu program 4 aylik, 4 ay sonra donmezsen kacak duruma dusersin.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    MBrando bunu yazdı:
    -----------------------------

    lanet olsun şansına tecavüz etmek istiyorum.

    nerde bizede vursa o şahin k.

    ahh ah


    -----------------------------

    birader normalde bende hep sansima soven bi adamim ama noldu anlamadim valla :D

     


    Zugzwang
Toplam Hit: 3669 Toplam Mesaj: 32