World Soccer Winning Eleven 7
-
World soccer winning eleven 7
arkadaslara aranızda bu oyunu oynyan varmı daha once
bu oyunun oyuncularını edıtleyıp ps 2 de oynatabılıyormusuz yanı yenı transferlerı yapmakta kullannıyorlar
bana bılgı verecek bı arkadas varmı acaba ?
-
hala oynuyorum.
gelmiş geçmiş en iyi pes oyunudur.
diğer adı pes 5'dir.
oyuncuları editleyebiliyorsun, benim arkadaş bugünün kadrosunu yapıyordu.
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
hala oynuyorum.
gelmiş geçmiş en iyi pes oyunudur.
diğer adı pes 5'dir.
oyuncuları editleyebiliyorsun, benim arkadaş bugünün kadrosunu yapıyordu.
-----------------------------pekı hocam bunu peste oynayabılıyomusun arkadasın edıtledıklerını ?
-
emnimax bunu yazdı:
-----------------------------
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
hala oynuyorum.
gelmiş geçmiş en iyi pes oyunudur.
diğer adı pes 5'dir.
oyuncuları editleyebiliyorsun, benim arkadaş bugünün kadrosunu yapıyordu.
-----------------------------pekı hocam bunu peste oynayabılıyomusun arkadasın edıtledıklerını ?
-----------------------------o zaten pes'te yapıyodu.
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
emnimax bunu yazdı:
-----------------------------
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
hala oynuyorum.
gelmiş geçmiş en iyi pes oyunudur.
diğer adı pes 5'dir.
oyuncuları editleyebiliyorsun, benim arkadaş bugünün kadrosunu yapıyordu.
-----------------------------pekı hocam bunu peste oynayabılıyomusun arkadasın edıtledıklerını ?
-----------------------------o zaten pes'te yapıyodu.
-----------------------------peki hocam nasıl yapıyordu bır bılgın varmı kullandıgı bı program falan ?
-
Arkadaşlar oyunun download linklerini verebilecek olan ? tek link olursa iyi olur :/
-
googleye yaz hocam bırsuru lınk ckıor :)
husnuweb hocam buralardamısın
-
emnimax bunu yazdı:
-----------------------------
googleye yaz hocam bırsuru lınk ckıor :)
husnuweb hocam buralardamısın
-----------------------------hocam arkadaş yapıyordu; ancak benim nasıl yapıldığı hakkında bir fikrim yok maalesef :(
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
emnimax bunu yazdı:
-----------------------------
googleye yaz hocam bırsuru lınk ckıor :)
husnuweb hocam buralardamısın
-----------------------------hocam arkadaş yapıyordu; ancak benim nasıl yapıldığı hakkında bir fikrim yok maalesef :(
-----------------------------pekı hocam ogrenebılme gıbı bı ımkanın varmı acaba ?
yada arkadasına sorma ?
-
varmı oynayan ?
-
pes benim oyunum baba tek link bir cok forumda linkini bulabilirsin 7 de az oynamamıstım kadroları guncel olsun yıne oynarım ama editlemeye vaktm yok sımdı artık pes 10 veya 09 oynuoyurm pes veya winning sorusu olan varsa sorsun :)
