Www.Fl.Tc Açılmıştır
-
bu devirde ziyaretci defterimi kaldı ya :)
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
bu devirde ziyaretci defterimi kaldı ya :)
-----------------------------scripti 3 ay önce yazmıştım o zmandan kalmış :) arkdaşta sölemişti tmm deyip geciktirdim onuda kaldıracam ama radyoları için gerekli bir şey:)
-
Belli ki yenisin ama bu işe başlayan biri sıfırdan html/php/asp kodlayarak girmiyordur. O yorum yapan çok akıllı müridlerde farkındalar herhalde.
Bir projeyle başlarsın tasarım ve görecellik kötü olabilir ama deneyim açısından bir yerden başlamak gerek. Geliştir..
-
tasarım iğrenç 2.saniyede kapattım siteyi
-
vasat kötü berbat
teşekürler.
-
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
Belli ki yenisin ama bu işe başlayan biri sıfırdan html/php/asp kodlayarak girmiyordur. O yorum yapan çok akıllı müridlerde farkındalar herhalde.
Bir projeyle başlarsın tasarım ve görecellik kötü olabilir ama deneyim açısından bir yerden başlamak gerek. Geliştir..
-----------------------------o yorum yapan çok akıllı müridler dediğin tayfa da zamanında bu tepkileri aldı polyanna!
-
şimdilik bu kadar değişiklik yeter yönetim paneli full js oldugundan tarayıcılarda sorunlar çııyor onuda ilerde sadeleştirelim. olur biter
-
o kadar da acımasız olmayın ya :)
-
aga baya kötü yav :D
-
sub link veriyor musun ?_
