X-Men First Class Torrent

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    R5 lerinde yarısı sinema çekimi zaten

    diğer bir yarısınında sesi sinema çekimi 

     X-Men: First Class / R5 (2011)  691.25 MB

    adam gibi görüntü ile izlemek gerek 720P iyidir 


    -----------------------------

    İndirmiştim bu sabah R5 versiyonunu, baktım şimdi ses de görüntü de temiz. Sinema çekimi değil ikisi de.. 720p yi bekleyemem ben :)


    Altan naptın oğlum :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    hacı  tr dublajlıları sinema çekimi zira benim indirdiğim filim 1.48gb Tr dublaj ama tr dublajı sinema çekimi görüntü dvd kalitesinde

     

     


    X-Men: Birinci Sınıf & X-Men: First Class (2011) | TS XviD Dual | TR-EN | 7 Alt. Tek Link

    IMDB: X-Men: First Class (2011) - IMDb

    Michael Fassbender'in canlandırdığı Magneto ve James McAvoy'un canlandırdığı Professor X'in bir grup genç mutanta liderlik yaptığı yeni X-Men, efsanenin başlangıcını anlatıyor ve tarihin akışını değiştiren küresel olayların arkasındaki sır perdesini aralıyor.

    Mutantlar kendilerini dünyaya deşifre etmeden ve Charles Xavier ve Erik Lensherr, Profesör X ve Magneto isimlerini almadan önce, ikili, güçlerini yeni keşfetmeye başlayan iki genç adamdı. Birbirlerinin düşmanı haline gelmeden önce diğer Mutantlarla beraber çalışarak dünyayı tehdit eden en büyük tehlikeyi durdurmaya çalışan bu iki yakın arkadaş arasında zamanla patlak veren anlaşmazlıkla birlikte Magneto Kardeşliği ve Profesör X'in X-Men'i arasında süregelen ezeli savaşın temelleri atılır...

    Çift Seslidir.

     

    http://www.wupload.com/file/32617580
    http://www.fileserve.com/file/e6ptx5R
    http://ul.to/34ywjqr8
    http://turbobit.net/o75oyiuab7t1.html
    http://letitbit.net/download/59504.5ba2984910146c7de63cb2e931e3/X-Mn.BrncSnf.Dual.TR.ENG.MasK.DerinPort.iN.RoBiNeX.rar.html
    http://filekeen.com/izryyxkvk3an/X-Mn.BrncSnf.Dual.TR.ENG.MasK.DerinPort.iN.RoBiNeX.rar.html
    http://filehook.com/rd9olxdi90ao/X-Mn.BrncSnf.Dual.TR.ENG.MasK.DerinPort.iN.RoBiNeX.rar.html


    onekine?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    R5 ler sinema çekimi değildir rip işerini bilmeyen öküzlerin film paylaşırken forumlarda r5 yazmasıyla o film r5 olmaz R5 ülke kodudur doğru avrupa (genellikle Rusya) da yaınlanan filmin kopyasından riplenme olduğunu gösterir kopya ripiyle cam rip aynı şey değildir

    Çok çabuk yalan oldu yalnız film bu kadar çabuk düşmeseydi nete hasılatını en az ikiye katlardı bence mükemmel bir film olmuş !


    Troubles'll come & they'll pass
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------

    R5 ler sinema çekimi değildir rip işerini bilmeyen öküzlerin film paylaşırken forumlarda r5 yazmasıyla o film r5 olmaz R5 ülke kodudur doğru avrupa (genellikle Rusya) da yaınlanan filmin kopyasından riplenme olduğunu gösterir kopya ripiyle cam rip aynı şey değildir

    Çok çabuk yalan oldu yalnız film bu kadar çabuk düşmeseydi nete hasılatını en az ikiye katlardı bence mükemmel bir film olmuş !


    -----------------------------

    R5 lerin rusya pazarına çıkarılcak DVD ler oldugunu biliyorum ama benim şanssızlıgım heralde yarısı Ts çıkıyor

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Allah torrentçileri korusun emiii... :D


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------

    R5 ler sinema çekimi değildir rip işerini bilmeyen öküzlerin film paylaşırken forumlarda r5 yazmasıyla o film r5 olmaz R5 ülke kodudur doğru avrupa (genellikle Rusya) da yaınlanan filmin kopyasından riplenme olduğunu gösterir kopya ripiyle cam rip aynı şey değildir

    Çok çabuk yalan oldu yalnız film bu kadar çabuk düşmeseydi nete hasılatını en az ikiye katlardı bence mükemmel bir film olmuş !


    -----------------------------

     

    R5 lerin rusya pazarına çıkarılcak DVD ler oldugunu biliyorum ama benim şanssızlıgım heralde yarısı Ts çıkıyor


    -----------------------------

    para kasıcam diye paylaşan uyanık hıyarlardır hacı sana rast gelenler :) 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    R5 lerinde yarısı sinema çekimi zaten

    diğer bir yarısınında sesi sinema çekimi 

     X-Men: First Class / R5 (2011)  691.25 MB

    adam gibi görüntü ile izlemek gerek 720P iyidir 


    -----------------------------

    720 için biraz beklemen lazım.Ben izledim güzel bi film olmuş .

Toplam Hit: 3806 Toplam Mesaj: 18