X-Men First Class Torrent
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
R5 lerinde yarısı sinema çekimi zaten
diğer bir yarısınında sesi sinema çekimi
X-Men: First Class / R5 (2011) 691.25 MB
adam gibi görüntü ile izlemek gerek 720P iyidir
-----------------------------İndirmiştim bu sabah R5 versiyonunu, baktım şimdi ses de görüntü de temiz. Sinema çekimi değil ikisi de.. 720p yi bekleyemem ben :)
-
hacı tr dublajlıları sinema çekimi zira benim indirdiğim filim 1.48gb Tr dublaj ama tr dublajı sinema çekimi görüntü dvd kalitesinde
X-Men: Birinci Sınıf & X-Men: First Class (2011) | TS XviD Dual | TR-EN | 7 Alt. Tek Link
IMDB: X-Men: First Class (2011) - IMDb
Michael Fassbender'in canlandırdığı Magneto ve James McAvoy'un canlandırdığı Professor X'in bir grup genç mutanta liderlik yaptığı yeni X-Men, efsanenin başlangıcını anlatıyor ve tarihin akışını değiştiren küresel olayların arkasındaki sır perdesini aralıyor.
Mutantlar kendilerini dünyaya deşifre etmeden ve Charles Xavier ve Erik Lensherr, Profesör X ve Magneto isimlerini almadan önce, ikili, güçlerini yeni keşfetmeye başlayan iki genç adamdı. Birbirlerinin düşmanı haline gelmeden önce diğer Mutantlarla beraber çalışarak dünyayı tehdit eden en büyük tehlikeyi durdurmaya çalışan bu iki yakın arkadaş arasında zamanla patlak veren anlaşmazlıkla birlikte Magneto Kardeşliği ve Profesör X'in X-Men'i arasında süregelen ezeli savaşın temelleri atılır...
Çift Seslidir.
http://www.wupload.com/file/32617580 http://www.fileserve.com/file/e6ptx5R http://ul.to/34ywjqr8 http://turbobit.net/o75oyiuab7t1.html http://letitbit.net/download/59504.5ba2984910146c7de63cb2e931e3/X-Mn.BrncSnf.Dual.TR.ENG.MasK.DerinPort.iN.RoBiNeX.rar.html http://filekeen.com/izryyxkvk3an/X-Mn.BrncSnf.Dual.TR.ENG.MasK.DerinPort.iN.RoBiNeX.rar.html http://filehook.com/rd9olxdi90ao/X-Mn.BrncSnf.Dual.TR.ENG.MasK.DerinPort.iN.RoBiNeX.rar.html
-
R5 ler sinema çekimi değildir rip işerini bilmeyen öküzlerin film paylaşırken forumlarda r5 yazmasıyla o film r5 olmaz R5 ülke kodudur doğru avrupa (genellikle Rusya) da yaınlanan filmin kopyasından riplenme olduğunu gösterir kopya ripiyle cam rip aynı şey değildir
Çok çabuk yalan oldu yalnız film bu kadar çabuk düşmeseydi nete hasılatını en az ikiye katlardı bence mükemmel bir film olmuş ! -
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
R5 ler sinema çekimi değildir rip işerini bilmeyen öküzlerin film paylaşırken forumlarda r5 yazmasıyla o film r5 olmaz R5 ülke kodudur doğru avrupa (genellikle Rusya) da yaınlanan filmin kopyasından riplenme olduğunu gösterir kopya ripiyle cam rip aynı şey değildir
Çok çabuk yalan oldu yalnız film bu kadar çabuk düşmeseydi nete hasılatını en az ikiye katlardı bence mükemmel bir film olmuş !
-----------------------------R5 lerin rusya pazarına çıkarılcak DVD ler oldugunu biliyorum ama benim şanssızlıgım heralde yarısı Ts çıkıyor
-
Allah torrentçileri korusun emiii... :D
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
R5 ler sinema çekimi değildir rip işerini bilmeyen öküzlerin film paylaşırken forumlarda r5 yazmasıyla o film r5 olmaz R5 ülke kodudur doğru avrupa (genellikle Rusya) da yaınlanan filmin kopyasından riplenme olduğunu gösterir kopya ripiyle cam rip aynı şey değildir
Çok çabuk yalan oldu yalnız film bu kadar çabuk düşmeseydi nete hasılatını en az ikiye katlardı bence mükemmel bir film olmuş !
-----------------------------R5 lerin rusya pazarına çıkarılcak DVD ler oldugunu biliyorum ama benim şanssızlıgım heralde yarısı Ts çıkıyor
-----------------------------
para kasıcam diye paylaşan uyanık hıyarlardır hacı sana rast gelenler :) -
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
R5 lerinde yarısı sinema çekimi zaten
diğer bir yarısınında sesi sinema çekimi
X-Men: First Class / R5 (2011) 691.25 MB
adam gibi görüntü ile izlemek gerek 720P iyidir
-----------------------------720 için biraz beklemen lazım.Ben izledim güzel bi film olmuş .
