Xml Türkçe Karakter Hatası
-
Xml 1.0 olan bir dosyayı editlemeye çalışıyorum yalnız türkçe karakter kullanınca xml dosyası;
XML sayfası görüntülenemiyor
XML girişi XSL stil sayfası kullanılarak görüntülenemez. Lütfen hatayı düzeltin ve Yinele düğmesini tıklatın veya daha sonra yeniden deneyin.
İşlem başarıyla tamamlandı. 'file:///D:/Users/Ersin/Documents/Downloads/h/ferruhsite/index.xml' kaynağı işlenirken hata olu...
<main Name="Çalıkuşu" Link="slideshow.swf"/>Türkçe karakter sorunundan nasıl kurtulabilirim.
-
Encoding'i değiştir,
<?xml version="1.0" encoding="UTF-32"?>
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------
Encoding'i değiştir,
-----------------------------Hocam yine aynı hatayı veriyor.
-
hocam dosyayı buraya attım, buradaki menü isimlerini değiştirirken türkçe karakter kullanıyorum, hata veriyor.
-
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-9"?>
bunu dene bi.
-
Fikret bunu yazdı:
-----------------------------
bunu dene bi.
-----------------------------hocam bu şekilde xml dosyasında sorun yok gibi duruyor ama, flash'ın içine çekiyorum bu xml dosyasını, flashta menüde yine sorun çıkıyor. XML den mi kaynaklanıyor yoksa flahtan mı?
-
xmlde türkçe karakterler görüntüleniyor ve flasha çektiğinde görüntülenmiyorsa embed olayı var. flashta hangi text alanına yazdırıyorsan onu seç. font embed olması lazım properties penceresinde, ordan en üsttekini işaretle kaydet.
-
Hocam flash'ın fla kodu dosyası yok, direk oluşturulmuş şekilde geliyor. Piyasadaki programlarla falan fla ya çevirsem, halledebilir miyim?
-
pc_worm bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam flash'ın fla kodu dosyası yok, direk oluşturulmuş şekilde geliyor. Piyasadaki programlarla falan fla ya çevirsem, halledebilir miyim?
-----------------------------halledersinde kapsamlı birşeyse diğer kısımları falan bozulabilir :)
-
Fikret bunu yazdı:
-----------------------------
pc_worm bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam flash'ın fla kodu dosyası yok, direk oluşturulmuş şekilde geliyor. Piyasadaki programlarla falan fla ya çevirsem, halledebilir miyim?
-----------------------------halledersinde kapsamlı birşeyse diğer kısımları falan bozulabilir :)
-----------------------------Eywallah hocam bi deneyeyim ben :)
-
Sonuç?
Ve nasıl?
