Xp Etkinleştirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    merhaba müridler.

    ilk defa xp etkinleştirmeyi geçemiyrum garip bir sorun.

    netteki mevcut tüm crackler denedim,manuel yöntemleri denedim ama o key girme ekranını geçemedim.

    wga crackleri falanda yapamıyorumki daha o aşamaya gelemedim :D

    daha öncede defalarca sistem yükledim ama hiçbirinde böyle bir sorunla karşılaşmamıştım. keyleri hep kabul ediyordu.

    xp pro sp3 için etkinleştirme geçen key biliyorsanız yazarmısınız? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    aynı sorun bendede var etkinleştiremedim


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    imzama bak hocam


    Yol Güzeldir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    yok zamazingo imzandakide olmuyor.

    ya rahat 50 tane key denedim hiçbirine banamısın demiyor.

    5-6 tane crack denedim hepsi xp doğrulama,wga için falan.

    bu aşama için crack yok.

    daha önce home edition yüklüyordum. onun için key giriyordum.

    bu defa sp3 pro yükledim böyle kaldı. hiçbi keyi kabul etmiyor.

    http://tahribat.com/Forum-Windows-Xp-Etkinlestirme-83405/1/#862415

    şu konudaki gibi anlatımların birsürü türevini denedim onlarda olmadı. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    yok zamazingo imzandakide olmuyor.

    ya rahat 50 tane key denedim hiçbirine banamısın demiyor.

    5-6 tane crack denedim hepsi xp doğrulama,wga için falan.

    bu aşama için crack yok.

    daha önce home edition yüklüyordum. onun için key giriyordum.

    bu defa sp3 pro yükledim böyle kaldı. hiçbi keyi kabul etmiyor.

    http://tahribat.com/Forum-Windows-Xp-Etkinlestirme-83405/1/#862415

    şu konudaki gibi anlatımların birsürü türevini denedim onlarda olmadı. 


    -----------------------------

    modifiyeli xp kullan

    en beğendiğim tnctr xp


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    aliyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    yok zamazingo imzandakide olmuyor.

    ya rahat 50 tane key denedim hiçbirine banamısın demiyor.

    5-6 tane crack denedim hepsi xp doğrulama,wga için falan.

    bu aşama için crack yok.

    daha önce home edition yüklüyordum. onun için key giriyordum.

    bu defa sp3 pro yükledim böyle kaldı. hiçbi keyi kabul etmiyor.

    http://tahribat.com/Forum-Windows-Xp-Etkinlestirme-83405/1/#862415

    şu konudaki gibi anlatımların birsürü türevini denedim onlarda olmadı. 


    -----------------------------

    modifiyeli xp kullan

    en beğendiğim tnctr xp


    -----------------------------

    yok asla kullanmam .

    direk nerde ne kadar botnet varsa indiriyim daha iyi.

    1 günümü verdim bu el değmemiş sistemi bulucam diye :D

    windowsun sitesinden hash kontrolünü yaptım tamamen orjinal sistem.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
         
    MYHVT-WQ49M-QRPVF-V86FC-P3R8Y    
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         

    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    halen sorun çözülmüş değil.

    denemediğim yol kalmadı.

    müridlerden herhangi biri çalışan xp pro sp3 keyi vermedikçede sorun çözülmeyecek galiba.

    elinde olan varsa verebilirse çok güzel olacak. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    aynı programları tekrar denedim sorun çözülmüştür.

    @aliyk hocam ilgin için sağol.

    konu silinebilir. 

Toplam Hit: 2088 Toplam Mesaj: 9