Xp Etkinleştirme
-
merhaba müridler.
ilk defa xp etkinleştirmeyi geçemiyrum garip bir sorun.
netteki mevcut tüm crackler denedim,manuel yöntemleri denedim ama o key girme ekranını geçemedim.
wga crackleri falanda yapamıyorumki daha o aşamaya gelemedim :D
daha öncede defalarca sistem yükledim ama hiçbirinde böyle bir sorunla karşılaşmamıştım. keyleri hep kabul ediyordu.
xp pro sp3 için etkinleştirme geçen key biliyorsanız yazarmısınız?
-
aynı sorun bendede var etkinleştiremedim
-
imzama bak hocam
-
yok zamazingo imzandakide olmuyor.
ya rahat 50 tane key denedim hiçbirine banamısın demiyor.
5-6 tane crack denedim hepsi xp doğrulama,wga için falan.
bu aşama için crack yok.
daha önce home edition yüklüyordum. onun için key giriyordum.
bu defa sp3 pro yükledim böyle kaldı. hiçbi keyi kabul etmiyor.
http://tahribat.com/Forum-Windows-Xp-Etkinlestirme-83405/1/#862415
şu konudaki gibi anlatımların birsürü türevini denedim onlarda olmadı.
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------yok zamazingo imzandakide olmuyor.
ya rahat 50 tane key denedim hiçbirine banamısın demiyor.
5-6 tane crack denedim hepsi xp doğrulama,wga için falan.
bu aşama için crack yok.
daha önce home edition yüklüyordum. onun için key giriyordum.
bu defa sp3 pro yükledim böyle kaldı. hiçbi keyi kabul etmiyor.
http://tahribat.com/Forum-Windows-Xp-Etkinlestirme-83405/1/#862415
şu konudaki gibi anlatımların birsürü türevini denedim onlarda olmadı.
-----------------------------modifiyeli xp kullan
en beğendiğim tnctr xp
-
aliyk bunu yazdı:
-----------------------------pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------yok zamazingo imzandakide olmuyor.
ya rahat 50 tane key denedim hiçbirine banamısın demiyor.
5-6 tane crack denedim hepsi xp doğrulama,wga için falan.
bu aşama için crack yok.
daha önce home edition yüklüyordum. onun için key giriyordum.
bu defa sp3 pro yükledim böyle kaldı. hiçbi keyi kabul etmiyor.
http://tahribat.com/Forum-Windows-Xp-Etkinlestirme-83405/1/#862415
şu konudaki gibi anlatımların birsürü türevini denedim onlarda olmadı.
-----------------------------modifiyeli xp kullan
en beğendiğim tnctr xp
-----------------------------yok asla kullanmam .
direk nerde ne kadar botnet varsa indiriyim daha iyi.
1 günümü verdim bu el değmemiş sistemi bulucam diye :D
windowsun sitesinden hash kontrolünü yaptım tamamen orjinal sistem.
-
MYHVT-WQ49M-QRPVF-V86FC-P3R8Y -
halen sorun çözülmüş değil.
denemediğim yol kalmadı.
müridlerden herhangi biri çalışan xp pro sp3 keyi vermedikçede sorun çözülmeyecek galiba.
elinde olan varsa verebilirse çok güzel olacak.
-
aynı programları tekrar denedim sorun çözülmüştür.
@aliyk hocam ilgin için sağol.
konu silinebilir.
