Xp Profesional Hiç Bir Serial Olmuyor
-
1 tane orjinal windows xp profesional cd var ama bunun serialı yok buradan baktım birkaç tane hatalı diyor kurulum yarıda kaldı :(
-
sp2 li mi? eğer öyleyse al bu olur KYM6W-BT3GC-WHD9D-YG822-6VW9J
-
evet sp2 içerir yazıyor verdiğin şifreyi şimdi denedim olmadı :( cd orjinal korsanda değil
-
Bunları denesene bi
QYG89-D466R-2YD8X-PBDCV-D2J9T
VB29Q-87DVQ-CK3GQ-J8TVF-3CJWY
PF3C2-8D82F-WPCYC-JVYHB-6WJXW
HQD38-4333M-MDTVD-GDP9Y-66CV3
JTJKP-KTKWT-2YXGB-FPGVF-3HD6G
MHT7T-YYPVQ-J2VPX-YJ9YC-BQFBY
KVJ8F-DVH3Q-YYX6F-CH2W2-8XGRM -
ok deniyorum şimdi
-
FWFX8-2VBWD-2K8T7-R26QW-93T3C
Bunu dene hocam..
-
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------Bunları denesene bi
QYG89-D466R-2YD8X-PBDCV-D2J9T
VB29Q-87DVQ-CK3GQ-J8TVF-3CJWY
PF3C2-8D82F-WPCYC-JVYHB-6WJXW
HQD38-4333M-MDTVD-GDP9Y-66CV3
JTJKP-KTKWT-2YXGB-FPGVF-3HD6G
MHT7T-YYPVQ-J2VPX-YJ9YC-BQFBY
KVJ8F-DVH3Q-YYX6F-CH2W2-8XGRM
-----------------------------olmadı yine :( çok yanlış girince bloke olurmu
-
WGP2M-G8M6T-BT7D4-P7RY7-27K76
bunu dene sp3 sp2 alayında calısıo :)
-
Nespace bunu yazdı:
-----------------------------FWFX8-2VBWD-2K8T7-R26QW-93T3C
Bunu dene hocam..
-----------------------------hoja buda olmadı valla kaldım öyle cd orjinal dedik bağrımıza bastık :(
-
bilemem83 bunu yazdı:
-----------------------------
Nespace bunu yazdı:
-----------------------------FWFX8-2VBWD-2K8T7-R26QW-93T3C
Bunu dene hocam..
-----------------------------hoja buda olmadı valla kaldım öyle cd orjinal dedik bağrımıza bastık :(
-----------------------------Başka cd ile kur..
-
benim kendi cd key im , eğer bütün driver ları kurmadan etkinleştirmek istersem işe yaramıyor =) sana kırılmış windows lazım. bana da media center türkçe lazım arkadaşa yarın format atacam...
