folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ya Herşey Boşsa?



Ya Herşey Boşsa?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek

    başlığa baktım girdim baktım yazı uzun dedim amk ya yazıda boşsa siktir et çay içermisin ?


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    benim ufakken teorim suydu bir suru dunya var orda olen buraya geliyo burdan olen burdan dusuk bi yere gidiyo garip mis ama simdi dusundumde olabilir lan
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek

    boşsa hiç birşeyin önemi kalmaz, sen doluymuş gibi yaşa (dolu hissediyorum).

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    şu tür yazıları ben biye sevmiyorum arkadaş.. sıkıcı geliyü 2.paragrafta.. daha çok realite olması lazım

    felsefeci ve edebiyatçı konuşan adamlardan korkacaksın arkadaş beyaz yoğurdu sana siyah diye kaktırabiliteleri var yani

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    obie
    obie's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek
    sokoban bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı
    felsefe hocasi demisti 2 secenek var birinci hersey bos gibi takilin bossa dunyada rahatsiniz oluncede bi bok olmucak. ya bos degilse iste o yapragi yedinin resmidir demisti.

    sizin felsefe hocası pascal heralde :D

    pascal değil,hz.ali olması lazım : )


    Neyse konuya gelirsek,evet herşey boş.Dünya senin yarattığın bir kavram.Sen yoksan,dünya da yok:Sen ölürsen,dünya da ölür,biz de ölürüz.Ötesini düşünme o yüzden,ötesini bil.Bedri Ruhsalman'ın dediği gibi ; level atlamak için burdayız.Nerden geldiğini ve nereye gideceğini bilirsen,bir daha buraya gelmezsin.Öteye gidersin.Bazı tatminkarlıklarından kurtulursan,bir üstte bunlardan kurtulanlarlarla olursun.Egona zevk veren her duygudan arındıkça,bir üste çıkarsın.Ölünce dünyayı hatırlamayacaksın,yeni fazında.Oradan bir iyisine daha gideceksin.Eğer sıyrılırsan tümünden,tanrı bile olabilirsin.Belki de tanrılardan biri.


    Anlayana sivrisinek saz,anlamayana sazı soksan az...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    zone bunu yazdı

    şu tür yazıları ben biye sevmiyorum arkadaş.. sıkıcı geliyü 2.paragrafta.. daha çok realite olması lazım

    felsefeci ve edebiyatçı konuşan adamlardan korkacaksın arkadaş beyaz yoğurdu sana siyah diye kaktırabiliteleri var yani

    şiir sever misin


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    her şey boşsa yapcak bişe yok hocam :) 


    We can be more, we can be much more.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    olmadı bir sigara yakarız =)


    Boş İşler Uzmanı..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Keyr00t
    Keyr00t's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    arayan bulamaz

    bulanlar arayanlardır

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    obie bunu yazdı
    sokoban bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı
    felsefe hocasi demisti 2 secenek var birinci hersey bos gibi takilin bossa dunyada rahatsiniz oluncede bi bok olmucak. ya bos degilse iste o yapragi yedinin resmidir demisti.

    sizin felsefe hocası pascal heralde :D

    pascal değil,hz.ali olması lazım : )


    Neyse konuya gelirsek,evet herşey boş.Dünya senin yarattığın bir kavram.Sen yoksan,dünya da yok:Sen ölürsen,dünya da ölür,biz de ölürüz.Ötesini düşünme o yüzden,ötesini bil.Bedri Ruhsalman'ın dediği gibi ; level atlamak için burdayız.Nerden geldiğini ve nereye gideceğini bilirsen,bir daha buraya gelmezsin.Öteye gidersin.Bazı tatminkarlıklarından kurtulursan,bir üstte bunlardan kurtulanlarlarla olursun.Egona zevk veren her duygudan arındıkça,bir üste çıkarsın.Ölünce dünyayı hatırlamayacaksın,yeni fazında.Oradan bir iyisine daha gideceksin.Eğer sıyrılırsan tümünden,tanrı bile olabilirsin.Belki de tanrılardan biri.

    http://www.diniyazilar.com/2012/01/pascalin-kumari-pascals-wager/ valla ali mi gazali mi bilmem ama bu mantığı bir sisteme oturtan adam blaise pascal ben onu tanırım :D


    çok sakat mantık o ayrı tabi.

    sokoban tarafından 29/Haz/13 10:43 tarihinde düzenlenmiştir

    .
Toplam Hit: 4628 Toplam Mesaj: 33