Ya Herşey Boşsa?
-
başlığa baktım girdim baktım yazı uzun dedim amk ya yazıda boşsa siktir et çay içermisin ?
-
benim ufakken teorim suydu bir suru dunya var orda olen buraya geliyo burdan olen burdan dusuk bi yere gidiyo garip mis ama simdi dusundumde olabilir lan
-
boşsa hiç birşeyin önemi kalmaz, sen doluymuş gibi yaşa (dolu hissediyorum).
-
şu tür yazıları ben biye sevmiyorum arkadaş.. sıkıcı geliyü 2.paragrafta.. daha çok realite olması lazım
felsefeci ve edebiyatçı konuşan adamlardan korkacaksın arkadaş beyaz yoğurdu sana siyah diye kaktırabiliteleri var yani -
sokoban bunu yazdıMert_648 bunu yazdıfelsefe hocasi demisti 2 secenek var birinci hersey bos gibi takilin bossa dunyada rahatsiniz oluncede bi bok olmucak. ya bos degilse iste o yapragi yedinin resmidir demisti.
sizin felsefe hocası pascal heralde :D
pascal değil,hz.ali olması lazım : )
Neyse konuya gelirsek,evet herşey boş.Dünya senin yarattığın bir kavram.Sen yoksan,dünya da yok:Sen ölürsen,dünya da ölür,biz de ölürüz.Ötesini düşünme o yüzden,ötesini bil.Bedri Ruhsalman'ın dediği gibi ; level atlamak için burdayız.Nerden geldiğini ve nereye gideceğini bilirsen,bir daha buraya gelmezsin.Öteye gidersin.Bazı tatminkarlıklarından kurtulursan,bir üstte bunlardan kurtulanlarlarla olursun.Egona zevk veren her duygudan arındıkça,bir üste çıkarsın.Ölünce dünyayı hatırlamayacaksın,yeni fazında.Oradan bir iyisine daha gideceksin.Eğer sıyrılırsan tümünden,tanrı bile olabilirsin.Belki de tanrılardan biri. -
zone bunu yazdı
şu tür yazıları ben biye sevmiyorum arkadaş.. sıkıcı geliyü 2.paragrafta.. daha çok realite olması lazım
felsefeci ve edebiyatçı konuşan adamlardan korkacaksın arkadaş beyaz yoğurdu sana siyah diye kaktırabiliteleri var yanişiir sever misin
-
her şey boşsa yapcak bişe yok hocam :)
-
olmadı bir sigara yakarız =)
-
arayan bulamaz
bulanlar arayanlardır
-
obie bunu yazdısokoban bunu yazdıMert_648 bunu yazdıfelsefe hocasi demisti 2 secenek var birinci hersey bos gibi takilin bossa dunyada rahatsiniz oluncede bi bok olmucak. ya bos degilse iste o yapragi yedinin resmidir demisti.
sizin felsefe hocası pascal heralde :D
pascal değil,hz.ali olması lazım : )
Neyse konuya gelirsek,evet herşey boş.Dünya senin yarattığın bir kavram.Sen yoksan,dünya da yok:Sen ölürsen,dünya da ölür,biz de ölürüz.Ötesini düşünme o yüzden,ötesini bil.Bedri Ruhsalman'ın dediği gibi ; level atlamak için burdayız.Nerden geldiğini ve nereye gideceğini bilirsen,bir daha buraya gelmezsin.Öteye gidersin.Bazı tatminkarlıklarından kurtulursan,bir üstte bunlardan kurtulanlarlarla olursun.Egona zevk veren her duygudan arındıkça,bir üste çıkarsın.Ölünce dünyayı hatırlamayacaksın,yeni fazında.Oradan bir iyisine daha gideceksin.Eğer sıyrılırsan tümünden,tanrı bile olabilirsin.Belki de tanrılardan biri.http://www.diniyazilar.com/2012/01/pascalin-kumari-pascals-wager/ valla ali mi gazali mi bilmem ama bu mantığı bir sisteme oturtan adam blaise pascal ben onu tanırım :D
sokoban tarafından 29/Haz/13 10:43 tarihinde düzenlenmiştir
çok sakat mantık o ayrı tabi.
