folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
linefolder Yakın Zamanda Pasaport Alabilen Var Mı?



Yakın Zamanda Pasaport Alabilen Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Castaway
    Castaway's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Homo

    edit. neyse

    Castaway tarafından 26/Eki/21 08:21 tarihinde düzenlenmiştir

    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gremlin
    gremlin's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2020
    Erkek

    Benim oğluma pasaport başvurusunda bulundum. Ekimin ilk haftası. 10 günde geldi. 


    imza.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    çip krizi var abi ben de mercedes amq 350 tdi imı bekliyorum çip yok cıkmadı fabrikadan.


    memento mori.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    Herkes greencard için son dk'ya bıraktığı için birikme var. Muhtemel bunların kotası vardır. 1 haftada yüzbinlerce çıktı gibi pasaport çıkartamazlar kanımca. O sebeple pasaport alın dursun hep. Greencard düşünenler bence yetişmeme ihtimali yüksek. Yine de dursun belki kasım ayında basıp gönderirler. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seyhzade
    seyhzade's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2016
    Erkek

    https://www.sikayetvar.com/nufus-ve-vatandaslik-isleri/kontrol-asamasi

    greencard için şu dakikadan sonra başvuracak varsa çok zor. Ayın 21inden kocaeli/gebzeden başvurduk tık yok. Kasımın 2. 3 haftası gelecek gibi. Çok da niyetim yoktu başvurmaya ama başvuracaklara zor yetişir. Çoğu kişi gc için başvurduğundan yoğunluk oldu.


    Önce hayaller ölür sonra insanlar...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    10 gün önce başvurdum geldi bugün


    Yol Güzeldir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biany
    biany's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2017
    Erkek

    kız arkadaşımla bu ayın 25'inde kadıköy nüfus müdürlüğünden başvuru yaptık. ben ekstra olarak yeni kimlik başvurusu da yaptım.

    2 pasaport + 1 kimlik bu sabah ulaştı. toplam 3 gün.

    başvurularımızın akşamında 199'u arayıp haftaya yurt dışına çıkmamız gerektiğini bildirdik. belki de bu yüzden hızlı gelmiş olabilir.

    edit: başvuru yaparken sistemler sürekli kilitleniyordu. edevlette de pasaport takip sayfası gidiyordu sürekli bu 3 gün içinde. gecikmeler bununla alakalı olabilir

    biany tarafından 28/Eki/21 12:13 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ERERESEL
    ERERESEL's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Merhaba Arkadaşlar,

    1 Haftalığına Gine'ye gitmem gerekiyor iş için. Pasaport için şimdi bir ilçe nüfus müdürlüğüne gittim, yeni pasaport çıkartmak için. Bu aralar pasaport alma süresi konusunda bilgisi olan var mı? Süreci hızlandırmak için ne yapılabilir? 


    Bir yalanın öyküsü bin gece söylenir.Bir doğru için yardan da serden de geçilir.Hile bir zehirdir,kıvrandırır kişiyi.Hile ile iş gören mihnet ile can verir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    199u arayip hizlandirmalarini soyleyebilirsin. Acil durumu olanlari one cekiyorlar. Ben bilmiyordum 3 hafta sonra aradim ertesi gun mesaj geldi pasaportunuz basildi diye.


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhorror
    blackhorror's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2020
    Erkek

    21 gün oldu hala bir haber yok 

    sorun ne hala anlamadım 

    daha önce hizmet pasaportu çıkarmıştım 1 haftada gelmişti bu sefer yeşil pasaport gelmiyor 


    salla gitsin ölecez zaten :D
Toplam Hit: 3388 Toplam Mesaj: 24
pasaport pasaport