folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yalnız Kaldım, Sıkılıyorum...



Yalnız Kaldım, Sıkılıyorum...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Hayatımda bi kere bile ders çalışmadım (+ ders çalışmamamın hiç bi zararını da görmedim) , çok fazla arkadaşım yok genelde yanlız takılırım hiç te pişman olmadım bundan şikayet eden birini de ilk defa görüyorum :D


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    ne demiş atalarımız "okumak cehaleti alır eşşeklik baki kalır" sen sen kendini sıkmadan sosyal hayatını yitirmeden oku. Okumak herşey değil sende akıl oldukça düşünce fikirlerin zengin oldukça zaten herşey yoluna girecektir. Önemli olan potansiyel.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kasVa
    kasVa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2010
    Erkek

    1 yıl takıl öyle.


    rapid premium alacak para çalana hırsız deniyor ama rapid premüumun kendisini çalana hırsız denmiyor.neden ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    chaigg bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca daha senenin başındasın. hemen senaryoları kurmusun kafanda :D

    azcık dersle ilgili senaryo üretsen. birazcık ders calısmayı sevsen fazla bişi düşünemicen zaten ;)

    zamanı değil yani yalnızlık triplerinin.az bişi beynine laf geçir cünkü bi bakmısın yaz gelmiş olcak sınav zamanı gelcek. sınavı hallet sonra istediğin kadar sosyal olursun.

     

    edit : 5 saat ne amk git 12 saat calıs. ilk döneme bitir dersleri. sonra tekrar yap.


    -----------------------------

    hoca düz lise çıkışlıyım bu seneye kadar daha günde 2 saat çalışmışlığım yok ne 12 saati :) daha yeni yeni 5 -6 saate çıkardım 2. döneme doğru 8-9 u zorlarım yani ben konuları bilmiyorum birinin öğretmesi lazım dersaneyi takip etmek zorundayım


    -----------------------------

    hocam sende biliyosunki konuyu ögrenmek yetmiyor. bulmaca gibi cok soru cözmen sart. ama hakkaten zorlaman lazım. artık kaç saat calısırısın orası sana kalmıs herseyinde farkında oldugunu umuyorum.


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    hacı geçmez öyle zaman. geçen sene lise sonu açıkta okudum. ne çektiysem ben bilirim. bence herhangi bir müzikal ensturman kursuna yazıl. haftada 4-5 saatini müziğe ver derim.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı geçmez öyle zaman. geçen sene lise sonu açıkta okudum. ne çektiysem ben bilirim. bence herhangi bir müzikal ensturman kursuna yazıl. haftada 4-5 saatini müziğe ver derim.


    -----------------------------

    bak iyi fikir o olabilir... elektro gitar çalmayı çok istiyorum ama önce normal bi gitarı öğren hele dediler... bağlamada olabilir şöyle beni çok zorlamayacak yormyaacak rahatlatıcı bi alet ne olabilir müzik için :)


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı geçmez öyle zaman. geçen sene lise sonu açıkta okudum. ne çektiysem ben bilirim. bence herhangi bir müzikal ensturman kursuna yazıl. haftada 4-5 saatini müziğe ver derim.


    -----------------------------

    bak iyi fikir o olabilir... elektro gitar çalmayı çok istiyorum ama önce normal bi gitarı öğren hele dediler... bağlamada olabilir şöyle beni çok zorlamayacak yormyaacak rahatlatıcı bi alet ne olabilir müzik için :)


    -----------------------------

    yaw yok hocam öyle bişey. önce klasik çal felan hikaye. yani tabi önce klask çalıp sonra elektroya geçersin de şart değil yani.ben 2 ay oldu elektroya başlayalı, bugün de sweet child omine kasıyodum :) %50si bitti şarkının solosuna çalışıyorum :/   elektronun zor yanı telleri be hocam. başlarken zor oluyo parmakların ağrıyo ama değiyo be hacı :)


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
Toplam Hit: 1843 Toplam Mesaj: 18