

Yana Açılan Dikey Menü Nasıl Yapılıyor ? (Html/Css)
-
-
futurist bunu yazdıozgunlu bunu yazdı
Okumak zorunda degilsin, sorununa cevapla alakasiz:
Hocam amacin ne bilmiyorum ama boyle seylerle vakit harcama, plugin coplugu her yer. Github dan al bi tane koy gitsin. Zaten o kdr iyi yapamazsin, ben de en basta jquery de slider falan yazmaya calisiyodum ama sonradan anladim ki amerikayi tekrar kesfetmenin mantigi yok, sadece beni yavaslatip egomu zevk doldurmaktan baska bi ise yaramadigini anladim.
Zaman entegrasyon zamani, kim daha iyi en iyi parcalari bulup birlestirirse o daha cok kazaniyor.
dediklerine katılmakla beraber bu işten anlayanlara sormak istediğim birşey var
belki ilerde konu açacağım ama önce kendim bir araştırdıktan sonra
belki ben balık almak değil balık tutmasını öğrenmek istersem ?
yani o hazır siteleri yapmak istersem
hangi dili kullanıyoruz ?
html ve css ile başlayabilirsin, sonra biraz javascript serpiştirince güzel şeyler çıkmaya başlar :)
sonra işin mutfağından çıkıp pazara gitmen gerekiyor daha güzel şeyler yapabilmen için (hayat vermek için), orda da php - asp.net - nodejs gibi seçenekler var.
ozgunlu tarafından 02/Mar/16 09:35 tarihinde düzenlenmiştir -
demo site güzelmiş bu arada