Yandex Bana 200 Gb Alan Verdi (?)
-
hiç birşey yapmadım ama banada 200 gb alan vermişler hayırdır inş.
-
Olay çözüldü beyler : https://eksisozluk.com/yandex-disk--3323477?p=5
Yazılım mühendisleri Yandex.Disk pc programında kodlama hatası yapmış ve bazı bilgisayarlarda çökmeye sebep olmuş.O yüzden kullanan kullanmayan herkese +200 gb alan veriyormuş.
mkyb tarafından 04/Ara/13 16:25 tarihinde düzenlenmiştir -
Citizen bunu yazdı
Olay çözüldü beyler : https://eksisozluk.com/yandex-disk--3323477?p=5
Yazılım mühendisleri Yandex.Disk pc programında kodlama hatası yapmış ve bazı bilgisayarlarda çökmeye sebep olmuş.O yüzden kullanan kullanmayan herkese +200 gb alan veriyormuş.
bana vermemiş ibneler :)
-
Elinde sorunlu 1.1.5 ile 1.5.7 versiyon yandex programı olan varsa link atsında bizde nasiplenelim.
-
Citizen bunu yazdı
Elinde sorunlu 1.1.5 ile 1.5.7 versiyon yandex programı olan varsa link atsında bizde nasiplenelim.
http://yadi.sk/d/GVFPZiN1Dnfzw bende kurulu olan bu galiba
-
olm gerçekten halen alabilme ihtimalimiz varsa bi el atın alalım :)
-
geçen hafta kaldırmıştım y.disk programını üzülürüm gerçekten ondan dolayı dağıtıyorlarsa :/
-
boş 200 gb veriyor la altı üstü bu kadar heyecanlanmışsınız. ttnetle 2 ayda zor doldurursunuz verse bile
-
yandex benim hesabı patlatmasında şimdi. fitil olurum valla
-
Benimki de toplamda 208 gb alan olmuş :D
ahahah daft'in verileri ile doldurayim hemen :D
