Yanlız Gitme Ne Olur...
-
Bu şarkıyı sabahtan beri dinliyorum balkonda, yanımda kadife gül var ona bakarak ve bir paket sigaram neredeyse bitti kül tablasıda doldu...
Bazen yanlız kalmak güzel oluyor...
http://rapidshare.com/files/30900960/01_Yalniz_Gitme.mp3.html
-
arşive attım paylaşım için tşk ler
-
CLK-J35 bunu yazdı:
-----------------------------Bu şarkıyı sabahtan beri dinliyorum balkonda, yanımda kadife gül var ona bakarak ve bir paket sigaram neredeyse bitti kül tablasıda doldu...
Bazen yanlız kalmak güzel oluyor...
http://rapidshare.com/files/30900960/01_Yalniz_Gitme.mp3.html
-----------------------------
vayy bizimki aşıkmı olmuş :)) -
süper şarkı eve gidince bende içerim biraz kimse yok evde biz işteyiz ak
-
yanlız yerine yalnız yazsak yazılı sorusuydu biliyomusun üniv 1 de hep aklımda kalır
bakalım bi bende ekledim arşive saol güzelmiş
-
Bnde indirdm abi güsel bi Şarkı :D
-
Alperim yok aşık olmadım ama eski sevgilim aklıma geldi çok uzun bir süre çıktık onu hatırladım
Sen vicdanlıydın bu aşktan önce
Yüzüme baksana bir şey sorunca
Hoşunamı gidecek bensiz kalınca... -
Eyw Hoja, DinLemekte Yarar Var (:
-
Beyler neden insan birden bire bu şekil olur anlamam
Neden Şükran anlamıyorum Neden ???? -
"yanlız" değil amına koyim "yalnız" bir değil iki değil
-
ahahahahha Yanlızım dostlaarım yanlızım yanlızzz
