Yapay Zekalı Forum
-
ontedi bunu yazdı:
-----------------------------
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
:D hayırlı olsun yaza yaza kullan :P projelerim bitsin erotik bot yapıcam :Ç
-----------------------------muhahaha :D süper olur :D bi erkek bi de kadın yapcan :D erkekler kadınla kadınlarda erkekle konuşcak :D varya süper olur manyakhit alır o site :D
aslında iyi fikir bende mi yapsam :D
-----------------------------senin yapcağın bot yapay gerizekalı olr olm :D
-----------------------------Muhahaha, yarıldım la :).
-----------------------------:D daha deişik bişeylerde yapılabilir aslında bu yapay zeka işi sarıyo beni
-
geri zekalı forum :|
-
beyazşeytan yaşıyormu yaw :| çok uzun süre oldu görmeyeli :)
-
2FaN bunu yazdı:
-----------------------------
beyazşeytan yaşıyormu yaw :| çok uzun süre oldu görmeyeli :)
-----------------------------jaa bugün konuştuk :D beyazşeytan evrim geçirdi rakkoc oldu :D
artık takılmıyo pek tbt de :P kesmiyo anlaşılan :D
-
Yanlışlık olmasın bildiğimiz aspci beyazşeytan demi :| çok yardımlaşmamız olmuştu php vs.. dillere geçeceğim diyordu ama :) gerçi 1.5 sene önce kayboldu gitti bi yunanistandamıyım ne öyle bişi okumuştum sonra hiç görmedim
Neyse konu dağılmasın projende kolay gelsin:D
