folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yaptığınız Ayıp



Yaptığınız Ayıp

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    İnception kardeşim seni severim ne oldu her kim seni kızdırdıysa çok ayıp etmiştir...


    🥒
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murathan
    murathan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek
    kimse kimseye destek olacagina kostek olmasin.buranin felsefesini diger forumlarla karistiranlar, buradaki duzene saygisizlik yapmis olurlar. son zamanlarda yasanan bu murit tartismalari, Tahribat.Com kurallarini okumamaktan ve onemsememekten ibarettir.

    copy
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Takma kafana hacu.

    Tarikat ne kadar mükemmel bir sitede olsa.

    Eskilerin yenileri ezme özgürlüğü varmış gibi bir düşünce var.

    İşte o düşüncesi olanlara kafam girsin.

     


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kazekage
    Kazekage's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2010
    Erkek

    Melik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Takma kafana hacu.

    Tarikat ne kadar mükemmel bir sitede olsa.

    Eskilerin yenileri ezme özgürlüğü varmış gibi bir düşünce var.

    İşte o düşüncesi olanlara kafam girsin.

     


    -----------------------------

    Doğru Sölüorsun hep ole Bi Düşünce içindeler

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek

    Başka forumları çok takip etmem ama başka forumlarda insanlar kendi ürünlerini ortaya koyup konu açtıkları için dışlanmıyordur. Elbetteki her çalışma için konu açılmaz. Ancak bunu kontrol etmek için yöneticiler yok mu zaten. Bakarsın açılan konuya işine yararsa alırsın işine yaramıyorsa bırak gitsin. Eleştirecek bir şey varsa da eleştirilir. Ama hakaret ederek eleştirmek çok yanlış. Gerçi toplumumuzun genel sorunu bu. Arkadaşı tanımam arkadaşı eleştirenleri de tanımam. Ayrıca bazı insanlar aşmış diye yeni yetişen kişilerin bu hevesini kursağında bırakmak niye. Bırak o da yapsın yapacağını. O da o evrelerden geçer. Elbetteki bir süre sonra o da olgunlaşacaktır. Kırmayın milletin şevkini...


    Bilgi Güçtür.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    HoRbY bunu yazdı:
    -----------------------------

    Melik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Takma kafana hacu.

    Tarikat ne kadar mükemmel bir sitede olsa.

    Eskilerin yenileri ezme özgürlüğü varmış gibi bir düşünce var.

    İşte o düşüncesi olanlara kafam girsin.

     


    -----------------------------

     

    Bu düşünceye sahip olanlarada benim kafam girsin :D


    -----------------------------

    yürü be horby :p


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------

    ayıp burda olmaz burda herkes grafik animasyon wallpaper yapma yetenegine sahip her önüne gelen kendi ismiyle konu açacaksa işimiz var konunun adın inception yarın ben Cia diye açim öbür gün DJ_Alper diye konu açılsın senin yaptıgın ne? önce sen bu ayıbı kendinde ara ayıpmış hadi ordan

    birzamanlar ben ergendim falan böyle wallpaperlı konu açardım sonra bana dediler ki hocam bırak bu işleri o zaman anladım ki burdaki adamlar bu olayları çoktan aşmışlar şimdi ben sana diyorum bırak bu işleri ha yaparsın godzilla gibi 1-2 dk yıkım sahnesi vayyy deriz şimdi bişey dicem neyse ayıp olmasın


    -----------------------------

    Bilgisizlik ve terbiyesizlik ,
    inception neymiş önce bi onu araştır ,
    sonra godzilla gibi yıkım sahneleri öyle tek bilgisayarla yapılmıyo kur bana render çiftliği sonra gel konuş ,

     


    -----------------------------

     

    tamam :| ayıptan sonra terbiyeyide ögrettin :) konu açıp yorumları kaldıramıyorsan neden açıyorsun hadi onu geçtim peşinde yine konu açıyorsun ayıp ettiniz diyorsun ne yapacaklardı omuzlarına mı almalarını bekliyordun alkışlasalarmıydı.. ki herkesde eleştirmedi neyse  herkes istedigini söyler sana çooook büyük gelen birşey başkası için sıradandır yada hiç ilgisini çekmez son sözümdür daha yazmam


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inception
    inception's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    wikwik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Başka forumları çok takip etmem ama başka forumlarda insanlar kendi ürünlerini ortaya koyup konu açtıkları için dışlanmıyordur. Elbetteki her çalışma için konu açılmaz. Ancak bunu kontrol etmek için yöneticiler yok mu zaten. Bakarsın açılan konuya işine yararsa alırsın işine yaramıyorsa bırak gitsin. Eleştirecek bir şey varsa da eleştirilir. Ama hakaret ederek eleştirmek çok yanlış. Gerçi toplumumuzun genel sorunu bu. Arkadaşı tanımam arkadaşı eleştirenleri de tanımam. Ayrıca bazı insanlar aşmış diye yeni yetişen kişilerin bu hevesini kursağında bırakmak niye. Bırak o da yapsın yapacağını. O da o evrelerden geçer. Elbetteki bir süre sonra o da olgunlaşacaktır. Kırmayın milletin şevkini...


    -----------------------------
    yok hocam kimsenin aştığı filan yok :D
    bi kaç kendini bilmez konuşuyo bu forumda benim üstüme bi tek dj_doom var başkasınıda tanımam :D
    http://www.tahribat.com/Forum-Bu-Da-Tahribata-134499/ şu konuda ki çalışmaya laf söyleyenler transformers'ı izledikleri zaman aynı şey çıkınca nedense hayran kalıyo ,
    birebir aynısını yaptım ordaki çalışmada aslında animasyon ama render alamadığım için kare olarak koydum sadece .
    Bu programlara yıllarımı verdim ben :D 3 yıl :D
    programı açmayı bilmeyenler açmayı benden öğreniyolar sonra gelip laf atıyolar ,
    bilgisizce birde atıyolar neymiş efendim godzilla gibi yıkılma sahnesi yapıcakmışım onu yapan adamlar en az 10 yılını vermiş oluyolar programa onların elindeki imkanlar bende olsa ben 3.yılımda yapıcağımı iddaa ediyorum :D


    hayir demek için kalabaliga arkasini dönmüs,ilk silahi icindeki öfkesi olan,vadedilen sözlerden nefret etmis,ve bilmek istedigi seyi zaten bildigini farketmis,merakini seven,yarinin sadece onu ölüme yaklastiran bir gün olduguna inanan kisi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    üzmeyeyin la çocuğu <3


    Break Dance Bboy MaxeL
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    HoRbY bunu yazdı:
    -----------------------------

    Melik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Takma kafana hacu.

    Tarikat ne kadar mükemmel bir sitede olsa.

    Eskilerin yenileri ezme özgürlüğü varmış gibi bir düşünce var.

    İşte o düşüncesi olanlara kafam girsin.

     


    -----------------------------

     

    Bu düşünceye sahip olanlarada benim kafam girsin :D


    -----------------------------

    Adam 2003'lü dağılın :D


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
Toplam Hit: 5796 Toplam Mesaj: 45