folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayarla İlgili Diğer Konular
linefolder Yardım-Bilgisayar'a Yeni Program Eklemeyi Engelleme ?



Yardım-Bilgisayar'a Yeni Program Eklemeyi Engelleme ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    APPaLLoSa
    APPaLLoSa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2010
    Erkek

    Selam arkadaşlar.

    bilgisayarın formatı bittikden sonra. gerekli ayarları,programları yüklendikten  sonra başkasının program eklemesini engellemeyi nasıl yapabilirim.

    Önemli olan tarayıcı ( mozilla opera vs. ) messenger, yüklenmesini engellemek...

     

    Bu konu hakkında bilgisi olan  varsa lütfen yardımlarınızı bekliyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    deep freeze

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piot
    Piot's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    deep freeze


    -----------------------------


    Ya yaşarız insan gibi Ya ölürüz arslan gibi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    APPaLLoSa
    APPaLLoSa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2010
    Erkek

    deep olmaz. deep kapatana kadar isini görür.önemli olan su

     

    mozilla setubunu flash bellekle pc ye kjurarken izin vermemesi.

    messengeri kurmaması.

    deepfreezin olması bir cözüm değil.

    askerdeyden bütün pcler öyleydi :) program kuramiyorduk

     

    simdi basıma geldi.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anakroniq
    Anakroniq's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    APPaLLoSa bunu yazdı:
    -----------------------------

    deep olmaz. deep kapatana kadar isini görür.önemli olan su

     

    mozilla setubunu flash bellekle pc ye kjurarken izin vermemesi.

    messengeri kurmaması.

    deepfreezin olması bir cözüm değil.

    askerdeyden bütün pcler öyleydi :) program kuramiyorduk

     

    simdi basıma geldi.


    -----------------------------

     

    misafir hesabında öyle bi izin yok sanırım program kurma izni. işini görür mü bilmem...


    Aşk hiçbir zaman söylenemeyen, söylenemediği için BÜYÜK olan, sevgilinin adını dile düşürmemek için sevginin adını anmayan ve sevginin adını anmadan kendi dünyasında onu çoğaltan bi' duygudur...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Anakroniq bunu yazdı:
    -----------------------------

    APPaLLoSa bunu yazdı:
    -----------------------------

    deep olmaz. deep kapatana kadar isini görür.önemli olan su

     

    mozilla setubunu flash bellekle pc ye kjurarken izin vermemesi.

    messengeri kurmaması.

    deepfreezin olması bir cözüm değil.

    askerdeyden bütün pcler öyleydi :) program kuramiyorduk

     

    simdi basıma geldi.


    -----------------------------

     

    misafir hesabında öyle bi izin yok sanırım program kurma izni. işini görür mü bilmem...


    -----------------------------

    aynen yada başka bir kullanıcı hesabı oluştur. Administrator'ude şifrele program yükleyemez.


    Gel bili bili gates
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    yönetici modundan çık başka hesapla açılsını sağla pc nin ozmn yükleyemezde kaldıramazda 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    APPaLLoSa
    APPaLLoSa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2010
    Erkek

    yükleniyor. sınırlı kullanıcı secebiliyorum fakat kullanıcının neler yapacagını yapamayacagını sececek bir yer bulamadım

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anakroniq
    Anakroniq's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    APPaLLoSa bunu yazdı:
    -----------------------------

    yükleniyor. sınırlı kullanıcı secebiliyorum fakat kullanıcının neler yapacagını yapamayacagını sececek bir yer bulamadım


    -----------------------------

     

    hocam sınırlı değil de misafir hesabını etkinleştir. bir de yönetici hesabın olsun. yönetici hesabı şifreli olacak tabi ordan sen gireceksin, misafir hesabından da diğer girmesini istediğin mecburen girecek(yönetici şifresini bilmediği için).


    Aşk hiçbir zaman söylenemeyen, söylenemediği için BÜYÜK olan, sevgilinin adını dile düşürmemek için sevginin adını anmayan ve sevginin adını anmadan kendi dünyasında onu çoğaltan bi' duygudur...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    Sanırım şöyle oluyordu: Başlat>Çalıştır(Windows 7'de bulamazsan [Windows Tuşu]+R kombinasyonu açar o pencereyi), gelen pencereye services.msc yaz, oradaki servislerden Windows Installer servisini kapatırsan setuplar çalışmıyodu galiba. Fakat portable programları böyle önleyemezsin.

    Metallica Rules
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    APPaLLoSa
    APPaLLoSa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2010
    Erkek

    portable yapılacak ortam değil.

    işletim sistemi xpsp3

    belediye bilgisayarlarına yasak katacam :) ama hala becermis deilim yardım lütfen

Toplam Hit: 4662 Toplam Mesaj: 17