(YARDIM) Gaziantep Otel Tavsiyesi
-
ayıntap otel vardı, yemek yemiştim orada sene 2001-2002 civarıydı. baya bi hoşuma gitmişti, bide porsiyonlar çok büyüktü, ilk defa dışarda yemek yiyerek karnımı doyurabilmiştim, orada.
Toplam Hit: 2684 Toplam Mesaj: 12
