Yarım Kaldık...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Megalados
    Megalados's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2013
    Erkek
    esinti bunu yazdı

     İzmir depreminde de yıkımlar oldu ve İzmir CHP yönetiminde. Peki kaç izmirlinin oy tercihi değişti?

    Yardimlar çok geç geldi. İnsanlar enkaz altinda öldü.

    3. Gün 5. Gün hiç yardım gitmeyen enkazlar bile vardı.

    İletişimi bilerek kestiler. Sostal medyayi engellediler.

    Çadır yokken kizilay çadır sattı.

    Cenaze arabasi bulunamadi insnalar yakinlarini kendileri taşıdı. Kefenyoktu  carsaf kullanildi.

    daha canlı cikarken enkazlara kepçeyle daldılar. Cesetleri bile parçaladılar.

    Milletin gönderdiği yardimlari dağıtmayı bile beceremediler. Suriyeliler talan etti.

    Daha sayim mi ?

    Belediye ile alakasi yok ama İskenderun belediyesi akp'de. Belediye baskani depremden bilmem kac gun sonra pac meydaninda gözükünce tepkilerden kaçıp gitti.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Yapacak bir şey yok. Allah yardımcınız olsun.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    yalinyalniz bunu yazdı
    esinti bunu yazdı

     İzmir depreminde de yıkımlar oldu ve İzmir CHP yönetiminde. Peki kaç izmirlinin oy tercihi değişti?

    böyle baktığımızda iki depremi yan yana koymak mantıklı mı hocam

    dahası, akpye oy veren seçmen ağırlıklı bölgede; 3 gün depremlere müdahale edilmedi biz halk olarak gittik

    biri şehirleri sildi biri hasar verdi, mesela hatayda depremde bir şey olmayan ilçe akpli olsaydı(öyle değil diye biliyorum da örnek olarak) oradakiler değişmeseydi mantıklı olurdu ama şehri bir deprem siliyorsa belediyeler ve devlet göz yumuyorsa hangi il ve deprem olursa olsun yönetim değişsin ve kontrol edilsin tabii ki

     

    arada dağlar kadar fark var

    yaaa bırakın bu fedoncu ayakları ilk 3 gün dövlöt yokmuşta muş muş, devlet vardı chpli belediyler yoktu bu böyle biline hatt aradan 3 gün geçmişti ancak chp li belediyeler gelmişti su sorunu vard iye devlet bedava su dağıtmış diğer  illerdeki halk asla yardımcı olmamıştı ....

     

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antichrist
    antichrist's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2021
    Erkek

    Üç ay içinde gündemden düşmesi sebebiyle 2 düşüncem var;

    - ya herkes refaha kavuştu hayat eski akışına döndü ondan ciddiye alınmıyor

    - ya da ulvi sebeplerle dillendirilmesi istenmeyip görmezden geliniyor.

    Seçimdeki oy oranları belirleyici değil. Kurunun yanında yaş yanmaz. İnsanlar afet vb. zamanlarında muhafazakarlaşır. Kriz anları ve can tehlikesinin olduğu zamanlarda insanlar güvence arar ve değişim istemeyip eldekine sarılırlar. Bu sebeple oy oranları bence çok belirleyici değil.

    Hala daha en birinci gündem konusu olması gereken konu olduğunu düşünüyorum. Milyonların hayatını doğrudan etkileyen bir afet bu kadar kolay sineye çekilmemeli, ders çıkarılmalı.


    |~_~|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    Videonun altına bi ** şöyle yazmış;

    "Hatay halkını asla affetmeyeceğim"

     

    EnableTurk tarafından 17/Haz/23 21:27 tarihinde düzenlenmiştir

    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Deleted001
    Deleted001's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Kasım/2020
    Erkek
    antichrist bunu yazdı

    Üç ay içinde gündemden düşmesi sebebiyle 2 düşüncem var;

    - ya herkes refaha kavuştu hayat eski akışına döndü ondan ciddiye alınmıyor

    - ya da ulvi sebeplerle dillendirilmesi istenmeyip görmezden geliniyor.

    Seçimdeki oy oranları belirleyici değil. Kurunun yanında yaş yanmaz. İnsanlar afet vb. zamanlarında muhafazakarlaşır. Kriz anları ve can tehlikesinin olduğu zamanlarda insanlar güvence arar ve değişim istemeyip eldekine sarılırlar. Bu sebeple oy oranları bence çok belirleyici değil.

    Hala daha en birinci gündem konusu olması gereken konu olduğunu düşünüyorum. Milyonların hayatını doğrudan etkileyen bir afet bu kadar kolay sineye çekilmemeli, ders çıkarılmalı.

    Bence belirleyici ama yapılan yardımların boşa gittiğini söylemek gerekmiyor; yine de oy atanların kul hakkına girdiği alım gücümüzü düşürdüğü ve mazallah başka bir yerde deprem olursa yardım edecek gücümüz kalmayacağını düşünmediler veya düşünmek istemediler

    benlik sorun yok, diğer insanlar da iyi kötü ne deseler kendi açılarından haklı

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CenkSertoz
    CenkSertoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    Daha durun istanbul depremi var:)
    Neler neler yarim kalacak.

    Olecek bir suru AKP li var.

    Olecek bir suru akp li olmayanda var.

     

    Kuru yaninda yasta yanacak iste.

     

    KANAL ISTANBULU YAPACAGIZ ALLAHIN IZNI ILE.


    The Beginning and The End.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sancaks
    sancaks's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2010
    Erkek
    KaptaN bunu yazdı
    yalinyalniz bunu yazdı
    esinti bunu yazdı

     İzmir depreminde de yıkımlar oldu ve İzmir CHP yönetiminde. Peki kaç izmirlinin oy tercihi değişti?

    böyle baktığımızda iki depremi yan yana koymak mantıklı mı hocam

    dahası, akpye oy veren seçmen ağırlıklı bölgede; 3 gün depremlere müdahale edilmedi biz halk olarak gittik

    biri şehirleri sildi biri hasar verdi, mesela hatayda depremde bir şey olmayan ilçe akpli olsaydı(öyle değil diye biliyorum da örnek olarak) oradakiler değişmeseydi mantıklı olurdu ama şehri bir deprem siliyorsa belediyeler ve devlet göz yumuyorsa hangi il ve deprem olursa olsun yönetim değişsin ve kontrol edilsin tabii ki

     

    arada dağlar kadar fark var

    yaaa bırakın bu fedoncu ayakları ilk 3 gün dövlöt yokmuşta muş muş, devlet vardı chpli belediyler yoktu bu böyle biline hatt aradan 3 gün geçmişti ancak chp li belediyeler gelmişti su sorunu vard iye devlet bedava su dağıtmış diğer  illerdeki halk asla yardımcı olmamıştı ....

     

     

     

    İLK 3 GÜN DEVLET YOKTU,POLİS YOKTU,ASKER YOKTU,YAPAYALNIZ KALDIK,depremde bütün mahallemi kaybettim (videoda 55.saniyede yere çok yakınım),ilk 2-3 gün enkaz altındaki arkadaşlarıma yardım edecez diye bağırıp yalanlar söyledik..hepsinin sesi birbir kesildi, (defne-armutlu mahallesi),bir allahın kulu gelmedi.aklımda kalmıştır yazayım bulunduğum yere gelen ilk yardımlar ve ilk ekip yanlış hatırlamıyorsam perşembe günüydü ve KONYA'dan geldiler.sağolsunlar tırlar dolusu yardım konyadan geldi bunu hiç unutmuyorum 42 plaka araçları neyse...evim gitti,ablamın evi gitti,kızkardeşim evi gitti,annemlerin evi gitti ,çok arkadaşımı mahlleden tanıdığımı kaybettim,artık bir ara duygusuzlaştık şu şu ölmüş dediklerinde tepki vermemeye başladım,afet çok büyük,taş üstünde taş kalmadı,merkez üssü maraş ama antakyayı bir görün,tv lerdeki gibi değil..cidden silinmiş,dümdüz..şu an hayalet şehir ..çünkü içinde kalacak ev yok ,gel gelelim seçim konusuna..o kadar tuttum ki kendimi yazmayacam dedim ama dayanamadım..klavye başında oturup,deprem sabahını yaşamamış insanlar burda neler yazıyor hayretle okudum

    hiçbirşey ispatlama peşinde değilim SADECE BİLGİNİZ OLSUN  diye yazıyorum

     

    hatay 15 ilçe-->ALTINÖZÜ, ANTAKYA, ARSUZ, BELEN, DEFNE, DÖRTYOL, ERZİN, HASSA, İSKENDERUN, KIRIKHAN, KUMLU, PAYAS, REYHANLI, SAMANDAĞ, YAYLADAĞI,

    deprem bölgesini yani bu ilçeleri incelediğiniz zaman...yıkıcı,şehrin silindiği,1000 lerce insanın öldüğü 5-6 ilçe var.bunlar

    ANTAKYA (artık yok), DEFNE (benim ilçem 40 yıldır yaşadığım yer),ARSUZ,SAMANDAĞ,İSKENDERUN,REYHANLI  ->bu saydıklarım ciddi manada ölüm yaşanan ve hasar gören yerler..sizin yardımlarınız payasa,kumluya,dörtyola belene gitmedi..en çok bu ilçelere geldi

    size biraz oy oranlarından bahsetmek istiyorum hani yardım yaptınız hakkınızı helal etmediniz ya;yıllardır duyarsınız ya suriyeliler,heryerde yok milyon milyon insan,aileler,doğumlar,işyerleri 

     

    REYHANLI--> arkadaşlar bu ilçenin ismi reyhanlı ama aslında suriye.trafik ışığında dursanız türk plaka yok,işyerleri tabelalar falan hepsi arapça,bildiğiniz suriye kenti,nerde kaçak cart curt iş varsa orda..kaçak benzinmi ararsın,hapçımı ararsın.adamlar tayyibe bastılar gitmemek için oranlardan belli zaten türkten çok suriyeli var (sınır kapısı dibi),

    seçim sonucu; %84 apk <---->%16chp

    ANTAKYA-->suriyeden gelenlerin %40-50 si burada arkadaşlar,hergün önlerinden geçiyordum,şehrin nasıl araplaştığını izliyordum,DEFNE de yani bulunduğum yerde biz barındırmıyorduk,ama antakya indinmi koloni şeklinde geziyorlardıne avmlere nede parklara eşimizi,kızkardeşimizi yollayamaz olduk

    seçim sonucu; %56 apk <---->%44 chp

    DEFNE-->gel gelelim,boklarında boğulsun dedikleri,yardımını helal etmiyoruz dedikleri yıkımı yüksek olan benim ilçeme..hepimizi evsisiz arkadaşlar,1000 lerce km öteden sırf oy kullanmak için 1000lerce insan geldi hemde 2 kere..yapmayın etmeyin,böyle karalamayın insanları..ne yoklukta insanlar oy kullanaya geldiler.gözlerimle gördüm ayıptır

        seçim sonucu; %8 apk <---->%91chp    rekor oran.           

    SAMANDAĞ-->  babamın doğduğu yer,nenemlerin evleride gitti bu arada şu an konteynır kentteler

    seçim sonucu; %8 apk <---->%91chp    rekor oran.

    ARSUZ -->   geçici olarak şu an ikamet ettiğim yer

    seçim sonucu; %23 apk <---->%77chp   

     

    zaten diğer ilçeler baktığınızda onlar öteden veri AKP ilçeleri,hiç değişmedi ki

    ben bunları niye yazdım,evet yardım aldım,su aldım-çorap aldım-çadır aldım-konserve aldım-battaniye aldım--yemek yedim ama asıl yardım alan yerlerdeki insanların oylarını ,hiç zarar görmemiş-yardım almayan ,depremden nispeten daha az etkilenmiş yerlerdeki insanların oylarıyla tartıya koymayın.ben bunu kabul etmiyorum.sadece son diyeceğim allah kimseye yaşatmasın,bir sabah uyanıyorsunuz bütün kent gitmiş,zaten ilk yıkılanlar devlet binaları oldu..hastane,okul, hatay belediyesi ilk gidenler..demiş ya biri kimse yoktu..chp belediyesinin çalışanlarının yarısı kendileri olmasa bile aileleri öldü..yani oturduğunuz yerde burdaki yaşananları-- şimdiki durumu bilemezsiniz..sokmuşum siyasetine..

     

    dipnot:  2017 referandumda yine ilçelerimiz bu oy oranlarını vermişti   https://www.aydinlik.com.tr/haber/defne-samandag-ve-ovacikta-rekor-hayir-46522

     

     

     

     

     

     

     

     

    sancaks tarafından 17/Haz/23 22:23 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    sancaks bunu yazdı
    KaptaN bunu yazdı
    yalinyalniz bunu yazdı
    esinti bunu yazdı

     İzmir depreminde de yıkımlar oldu ve İzmir CHP yönetiminde. Peki kaç izmirlinin oy tercihi değişti?

    böyle baktığımızda iki depremi yan yana koymak mantıklı mı hocam

    dahası, akpye oy veren seçmen ağırlıklı bölgede; 3 gün depremlere müdahale edilmedi biz halk olarak gittik

    biri şehirleri sildi biri hasar verdi, mesela hatayda depremde bir şey olmayan ilçe akpli olsaydı(öyle değil diye biliyorum da örnek olarak) oradakiler değişmeseydi mantıklı olurdu ama şehri bir deprem siliyorsa belediyeler ve devlet göz yumuyorsa hangi il ve deprem olursa olsun yönetim değişsin ve kontrol edilsin tabii ki

     

    arada dağlar kadar fark var

    yaaa bırakın bu fedoncu ayakları ilk 3 gün dövlöt yokmuşta muş muş, devlet vardı chpli belediyler yoktu bu böyle biline hatt aradan 3 gün geçmişti ancak chp li belediyeler gelmişti su sorunu vard iye devlet bedava su dağıtmış diğer  illerdeki halk asla yardımcı olmamıştı ....

     

     

     

    İLK 3 GÜN DEVLET YOKTU,POLİS YOKTU,ASKER YOKTU,YAPAYALNIZ KALDIK,depremde bütün mahallemi kaybettim (videoda 55.saniyede yere çok yakınım),ilk 2-3 gün enkaz altındaki arkadaşlarıma yardım edecez diye bağırıp yalanlar söyledik..hepsinin sesi birbir kesildi, (defne-armutlu mahallesi),bir allahın kulu gelmedi.aklımda kalmıştır yazayım bulunduğum yere gelen ilk yardımlar ve ilk ekip yanlış hatırlamıyorsam perşembe günüydü ve KONYA'dan geldiler.sağolsunlar tırlar dolusu yardım konyadan geldi bunu hiç unutmuyorum 42 plaka araçları neyse...evim gitti,ablamın evi gitti,kızkardeşim evi gitti,annemlerin evi gitti ,çok arkadaşımı mahlleden tanıdığımı kaybettim,artık bir ara duygusuzlaştık şu şu ölmüş dediklerinde tepki vermemeye başladım,afet çok büyük,taş üstünde taş kalmadı,merkez üssü maraş ama antakyayı bir görün,tv lerdeki gibi değil..cidden silinmiş,dümdüz..şu an hayalet şehir ..çünkü içinde kalacak ev yok ,gel gelelim seçim konusuna..o kadar tuttum ki kendimi yazmayacam dedim ama dayanamadım..klavye başında oturup,deprem sabahını yaşamamış insanlar burda neler yazıyor hayretle okudum

    hiçbirşey ispatlama peşinde değilim SADECE BİLGİNİZ OLSUN  diye yazıyorum

     

    hatay 15 ilçe-->ALTINÖZÜ, ANTAKYA, ARSUZ, BELEN, DEFNE, DÖRTYOL, ERZİN, HASSA, İSKENDERUN, KIRIKHAN, KUMLU, PAYAS, REYHANLI, SAMANDAĞ, YAYLADAĞI,

    deprem bölgesini yani bu ilçeleri incelediğiniz zaman...yıkıcı,şehrin silindiği,1000 lerce insanın öldüğü 5-6 ilçe var.bunlar

    ANTAKYA (artık yok), DEFNE (benim ilçem 40 yıldır yaşadığım yer),ARSUZ,SAMANDAĞ,İSKENDERUN,REYHANLI  ->bu saydıklarım ciddi manada ölüm yaşanan ve hasar gören yerler..sizin yardımlarınız payasa,kumluya,dörtyola belene gitmedi..en çok bu ilçelere geldi

    size biraz oy oranlarından bahsetmek istiyorum hani yardım yaptınız hakkınızı helal etmediniz ya;yıllardır duyarsınız ya suriyeliler,heryerde yok milyon milyon insan,aileler,doğumlar,işyerleri 

     

    REYHANLI--> arkadaşlar bu ilçenin ismi reyhanlı ama aslında suriye.trafik ışığında dursanız türk plaka yok,işyerleri tabelalar falan hepsi arapça,bildiğiniz suriye kenti,nerde kaçak cart curt iş varsa orda..kaçak benzinmi ararsın,hapçımı ararsın.adamlar tayyibe bastılar gitmemek için oranlardan belli zaten türkten çok suriyeli var (sınır kapısı dibi),

    seçim sonucu; %84 apk <---->%16chp

    ANTAKYA-->suriyeden gelenlerin %40-50 si burada arkadaşlar,hergün önlerinden geçiyordum,şehrin nasıl araplaştığını izliyordum,DEFNE de yani bulunduğum yerde biz barındırmıyorduk,ama antakya indinmi koloni şeklinde geziyorlardıne avmlere nede parklara eşimizi,kızkardeşimizi yollayamaz olduk

    seçim sonucu; %56 apk <---->%44 chp

    DEFNE-->gel gelelim,boklarında boğulsun dedikleri,yardımını helal etmiyoruz dedikleri yıkımı yüksek olan benim ilçeme..hepimizi evsisiz arkadaşlar,1000 lerce km öteden sırf oy kullanmak için 1000lerce insan geldi hemde 2 kere..yapmayın etmeyin,böyle karalamayın insanları..ne yoklukta insanlar oy kullanaya geldiler.gözlerimle gördüm ayıptır

        seçim sonucu; %8 apk <---->%91chp    rekor oran.           

    SAMANDAĞ-->  babamın doğduğu yer,nenemlerin evleride gitti bu arada şu an konteynır kentteler

    seçim sonucu; %8 apk <---->%91chp    rekor oran.

    ARSUZ -->   geçici olarak şu an ikamet ettiğim yer

    seçim sonucu; %23 apk <---->%77chp   

     

    zaten diğer ilçeler baktığınızda onlar öteden veri AKP ilçeleri,hiç değişmedi ki

    ben bunları niye yazdım,evet yardım aldım,su aldım-çorap aldım-çadır aldım-konserve aldım-battaniye aldım--yemek yedim ama asıl yardım alan yerlerdeki insanların oylarını ,hiç zarar görmemiş-yardım almayan ,depremden nispeten daha az etkilenmiş yerlerdeki insanların oylarıyla tartıya koymayın.ben bunu kabul etmiyorum.sadece son diyeceğim allah kimseye yaşatmasın,bir sabah uyanıyorsunuz bütün kent gitmiş,zaten ilk yıkılanlar devlet binaları oldu..hastane,okul, hatay belediyesi ilk gidenler..demiş ya biri kimse yoktu..chp belediyesinin çalışanlarının yarısı kendileri olmasa bile aileleri öldü..yani oturduğunuz yerde burdaki yaşananları-- şimdiki durumu bilemezsiniz..sokmuşum siyasetine..

     

    dipnot:  2017 referandumda yine ilçelerimiz bu oy oranlarını vermişti   https://www.aydinlik.com.tr/habe

    bu denilenlere alinmayin.

    kisisel degil. allah sabir saglik ve kaybettiklerinizi geri kazanacak bol para versin.

    ama hatay sadece bir il.

    11 geride il daha var. hepsi mi suriyeli bunlarin.

    11 ilde adam rekor kirdi resmen.

    %60-70 oy cikti. valla ben şoktayim. 

     

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sancaks
    sancaks's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2010
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    sancaks bunu yazdı
    KaptaN bunu yazdı
    yalinyalniz bunu yazdı
    esinti bunu yazdı

     İzmir depreminde de yıkımlar oldu ve İzmir CHP yönetiminde. Peki kaç izmirlinin oy tercihi değişti?

    böyle baktığımızda iki depremi yan yana koymak mantıklı mı hocam

    dahası, akpye oy veren seçmen ağırlıklı bölgede; 3 gün depremlere müdahale edilmedi biz halk olarak gittik

    biri şehirleri sildi biri hasar verdi, mesela hatayda depremde bir şey olmayan ilçe akpli olsaydı(öyle değil diye biliyorum da örnek olarak) oradakiler değişmeseydi mantıklı olurdu ama şehri bir deprem siliyorsa belediyeler ve devlet göz yumuyorsa hangi il ve deprem olursa olsun yönetim değişsin ve kontrol edilsin tabii ki

     

    arada dağlar kadar fark var

    yaaa bırakın bu fedoncu ayakları ilk 3 gün dövlöt yokmuşta muş muş, devlet vardı chpli belediyler yoktu bu böyle biline hatt aradan 3 gün geçmişti ancak chp li belediyeler gelmişti su sorunu vard iye devlet bedava su dağıtmış diğer  illerdeki halk asla yardımcı olmamıştı ....

     

     

     

    İLK 3 GÜN DEVLET YOKTU,POLİS YOKTU,ASKER YOKTU,YAPAYALNIZ KALDIK,depremde bütün mahallemi kaybettim (videoda 55.saniyede yere çok yakınım),ilk 2-3 gün enkaz altındaki arkadaşlarıma yardım edecez diye bağırıp yalanlar söyledik..hepsinin sesi birbir kesildi, (defne-armutlu mahallesi),bir allahın kulu gelmedi.aklımda kalmıştır yazayım bulunduğum yere gelen ilk yardımlar ve ilk ekip yanlış hatırlamıyorsam perşembe günüydü ve KONYA'dan geldiler.sağolsunlar tırlar dolusu yardım konyadan geldi bunu hiç unutmuyorum 42 plaka araçları neyse...evim gitti,ablamın evi gitti,kızkardeşim evi gitti,annemlerin evi gitti ,çok arkadaşımı mahlleden tanıdığımı kaybettim,artık bir ara duygusuzlaştık şu şu ölmüş dediklerinde tepki vermemeye başladım,afet çok büyük,taş üstünde taş kalmadı,merkez üssü maraş ama antakyayı bir görün,tv lerdeki gibi değil..cidden silinmiş,dümdüz..şu an hayalet şehir ..çünkü içinde kalacak ev yok ,gel gelelim seçim konusuna..o kadar tuttum ki kendimi yazmayacam dedim ama dayanamadım..klavye başında oturup,deprem sabahını yaşamamış insanlar burda neler yazıyor hayretle okudum

    hiçbirşey ispatlama peşinde değilim SADECE BİLGİNİZ OLSUN  diye yazıyorum

     

    hatay 15 ilçe-->ALTINÖZÜ, ANTAKYA, ARSUZ, BELEN, DEFNE, DÖRTYOL, ERZİN, HASSA, İSKENDERUN, KIRIKHAN, KUMLU, PAYAS, REYHANLI, SAMANDAĞ, YAYLADAĞI,

    deprem bölgesini yani bu ilçeleri incelediğiniz zaman...yıkıcı,şehrin silindiği,1000 lerce insanın öldüğü 5-6 ilçe var.bunlar

    ANTAKYA (artık yok), DEFNE (benim ilçem 40 yıldır yaşadığım yer),ARSUZ,SAMANDAĞ,İSKENDERUN,REYHANLI  ->bu saydıklarım ciddi manada ölüm yaşanan ve hasar gören yerler..sizin yardımlarınız payasa,kumluya,dörtyola belene gitmedi..en çok bu ilçelere geldi

    size biraz oy oranlarından bahsetmek istiyorum hani yardım yaptınız hakkınızı helal etmediniz ya;yıllardır duyarsınız ya suriyeliler,heryerde yok milyon milyon insan,aileler,doğumlar,işyerleri 

     

    REYHANLI--> arkadaşlar bu ilçenin ismi reyhanlı ama aslında suriye.trafik ışığında dursanız türk plaka yok,işyerleri tabelalar falan hepsi arapça,bildiğiniz suriye kenti,nerde kaçak cart curt iş varsa orda..kaçak benzinmi ararsın,hapçımı ararsın.adamlar tayyibe bastılar gitmemek için oranlardan belli zaten türkten çok suriyeli var (sınır kapısı dibi),

    seçim sonucu; %84 apk <---->%16chp

    ANTAKYA-->suriyeden gelenlerin %40-50 si burada arkadaşlar,hergün önlerinden geçiyordum,şehrin nasıl araplaştığını izliyordum,DEFNE de yani bulunduğum yerde biz barındırmıyorduk,ama antakya indinmi koloni şeklinde geziyorlardıne avmlere nede parklara eşimizi,kızkardeşimizi yollayamaz olduk

    seçim sonucu; %56 apk <---->%44 chp

    DEFNE-->gel gelelim,boklarında boğulsun dedikleri,yardımını helal etmiyoruz dedikleri yıkımı yüksek olan benim ilçeme..hepimizi evsisiz arkadaşlar,1000 lerce km öteden sırf oy kullanmak için 1000lerce insan geldi hemde 2 kere..yapmayın etmeyin,böyle karalamayın insanları..ne yoklukta insanlar oy kullanaya geldiler.gözlerimle gördüm ayıptır

        seçim sonucu; %8 apk <---->%91chp    rekor oran.           

    SAMANDAĞ-->  babamın doğduğu yer,nenemlerin evleride gitti bu arada şu an konteynır kentteler

    seçim sonucu; %8 apk <---->%91chp    rekor oran.

    ARSUZ -->   geçici olarak şu an ikamet ettiğim yer

    seçim sonucu; %23 apk <---->%77chp   

     

    zaten diğer ilçeler baktığınızda onlar öteden veri AKP ilçeleri,hiç değişmedi ki

    ben bunları niye yazdım,evet yardım aldım,su aldım-çorap aldım-çadır aldım-konserve aldım-battaniye aldım--yemek yedim ama asıl yardım alan yerlerdeki insanların oylarını ,hiç zarar görmemiş-yardım almayan ,depremden nispeten daha az etkilenmiş yerlerdeki insanların oylarıyla tartıya koymayın.ben bunu kabul etmiyorum.sadece son diyeceğim allah kimseye yaşatmasın,bir sabah uyanıyorsunuz bütün kent gitmiş,zaten ilk yıkılanlar devlet binaları oldu..hastane,okul, hatay belediyesi ilk gidenler..demiş ya biri kimse yoktu..chp belediyesinin çalışanlarının yarısı kendileri olmasa bile aileleri öldü..yani oturduğunuz yerde burdaki yaşananları-- şimdiki durumu bilemezsiniz..sokmuşum siyasetine..

     

    dipnot:  2017 referandumda yine ilçelerimiz bu oy oranlarını vermişti   https://www.aydinlik.com.tr/habe

    bu denilenlere alinmayin.

    kisisel degil. allah sabir saglik ve kaybettiklerinizi geri kazanacak bol para versin.

    ama hatay sadece bir il.

    11 geride il daha var. hepsi mi suriyeli bunlarin.

    11 ilde adam rekor kirdi resmen.

    %60-70 oy cikti. valla ben şoktayim. 

     

     

    yazdigim gibi,depremden etkilenmeyen ilceler...zaten onceki butun secimlere bakin ,hepsi onceden de akp nin 60-70 lerde oy oranina sahip yerlerdi,yeni degil..

     

    zaten oyle bir hale geldik ki gram umrumda degil hicbirsey,dertlerimiz dert degilmis onu anladim,önceliklerimiz olmasi gerekenler degilmis.

Toplam Hit: 7828 Toplam Mesaj: 35
deprem