Yarın JANA‘Ya Giricek Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    hadi geçmiş olsun..


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    Gir gir de gör ebenin  ****harlem shake*****

    aldıkları maaş cezbediyodur belki ama öyle dışardan göründüğü gibi değil.

    Ömründen ömür gider.

    ve hangi Uzman-astsubay gördüysem hepsi aç, aldıkları maaşa rağmen.

    çoğundan duyduğum söz '' iyi bir iş bulsam hemen bırakırım''

    genelde silahlı güvenlik oluyolar mesleği bırakanlar kimisi güvenlik şefi.

    boş ver bulaşma. düz mantık düşünme.



    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    sınavdan yeni çıktım geldim hacılar

    sınav genel anlamı ile kolaydı mat türkçe kısmı çok iyi lakin geri kalandan pek çakmıyorum tarihler iklimler enlemler vs.

    bu arada bizim memlekette tarlalar filan var ama , ben hayatımda bu kadar sapı bi arada görmedim.

    içeri girmek için bile safi 45 dk kuyrukta bekledim , çok çok fazla adam insan vardı..

    zaten öyle ahım şahım alım filanda yapılmıyormuş sanırım , konuşululanlardan duydugum kadarıyla.

    kader kismet diyelim :D saygılar sevgiler

    hoca senin az çok görüyorum forumda , senin kafan bariz yazılımcı kafası boşver askeriyeye girmeyi emin ol ailende olmanı istemezler ama sanada gitme demezler neyse, eğer olmak istiyorsan bu sınavdan 70 üzeri alınca önemli olan sözlü mülakat, spor ve sağlıktır.

    var sen olma boşver yapılacak iş değil orada körerirsin valla.


    ...
Toplam Hit: 2172 Toplam Mesaj: 14