Yarın JANA‘Ya Giricek Var Mı ?
-
hadi geçmiş olsun..
-
Gir gir de gör ebenin ****harlem shake*****
aldıkları maaş cezbediyodur belki ama öyle dışardan göründüğü gibi değil.
Ömründen ömür gider.
ve hangi Uzman-astsubay gördüysem hepsi aç, aldıkları maaşa rağmen.
çoğundan duyduğum söz '' iyi bir iş bulsam hemen bırakırım''
genelde silahlı güvenlik oluyolar mesleği bırakanlar kimisi güvenlik şefi.
boş ver bulaşma. düz mantık düşünme. -
BarisYigit bunu yazdı
sınavdan yeni çıktım geldim hacılar
sınav genel anlamı ile kolaydı mat türkçe kısmı çok iyi lakin geri kalandan pek çakmıyorum tarihler iklimler enlemler vs.
bu arada bizim memlekette tarlalar filan var ama , ben hayatımda bu kadar sapı bi arada görmedim.
içeri girmek için bile safi 45 dk kuyrukta bekledim , çok çok fazla adam insan vardı..
zaten öyle ahım şahım alım filanda yapılmıyormuş sanırım , konuşululanlardan duydugum kadarıyla.
kader kismet diyelim :D saygılar sevgiler
hoca senin az çok görüyorum forumda , senin kafan bariz yazılımcı kafası boşver askeriyeye girmeyi emin ol ailende olmanı istemezler ama sanada gitme demezler neyse, eğer olmak istiyorsan bu sınavdan 70 üzeri alınca önemli olan sözlü mülakat, spor ve sağlıktır.
var sen olma boşver yapılacak iş değil orada körerirsin valla.
