Yarış Önerilerinize Açığım
-
Umarim baskalarina zarar vermezsiniz.
-
Seni tanımak güzeldi dostum.
-
Corollayı tebrik ediyorum şimdiden :) yarış yapcaz diye ölmeyin dikkat edin de.
-
Adam patinajdan bahsetmiş siz rol diyosunuz yarış drag olcak belli :)
En başta aracı patinaja sokma
Kesiciye girmeden vites at
Eğer yol virajlı ve yavaşlaman gereken yerler varsa direk fren yerine vites küçülterek girki devrin yüksek kalsın viraj çıkısı yüksek devirden devam et.
Sonuç olarak iş sürücüde biter ..
-
sonuç ne oldu acaba
-
Arkadaşlar 3 lap yaptık 3'ünde de ilk 200 m açık ara önde götürdüm yarışı. Kalkışlarda eline verdim yani türkçesi.
İlk yarışta yarışı 150 m farkla kazandım, diğer 2sini o aldı. 2. ve 3.yarışta 5.vitese atmadım yine de kazandı arkadaş.
Kaza bela yok çok şükür.
-
corolla alır demiştim :P neyse kazasız belasız atlattıysanız sorun yok
-
Mxmax bunu yazdı
corolla alır demiştim :P neyse kazasız belasız atlattıysanız sorun yok
Evet hocam corolla iyi benim arabadan,
Edit : ama dediğim gibi kalkışlarda aldım hocam corolla top speed'de fark atıyor
Fdumanli tarafından 13/May/14 23:26 tarihinde düzenlenmiştir -
Bu şöyle yap böyle yap diyen adamlara yazıyorum olum malmısınız oyunmu bu.Kendi canları harici başkasının canlarınıda riske atıyorlar farkında değilmisiniz.Adam dese ben adam öldürcem neyle öldüreyim onada akıl vereceksiniz.Bir silkelenin kendinize gelin.
-
Böyle olmaz. Modelleri nedir ?
