Yasaklı Sitelere Erişim DNS
-
An itibari ile bütün yasaklı sitelere girebiliyorum Opendns ile acaba kararda bi değişim felan mı oldu ?
-
harika bravo sana
edit: kusura bakma hocam :/
-
r10aldinho bunu yazdı:
-----------------------------harika bravo sana
-----------------------------soru sordum cevap beklerim saçma yorumlar değil
-
bende fark ettim bugün girilmeyen sitelerde açılıyor geri adım attılar heralde
-
zaten tamamı kapanmamıştı ayrıca daha yasanın günü gelmedi.. günü gelince anlarız.. kararda bir değişiklik olacağını sanmıyorum.ak parti bu, gösteripte vermeyenlerden :)
edit:// yes man youjizz açılıyor :))
-
filitresizlere tüm siteleri açsın şerefsizler
-
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------zaten tamamı kapanmamıştı ayrıca daha yasanın günü gelmedi.. günü gelince anlarız.. kararda bir değişiklik olacağını sanmıyorum.ak parti bu, gösteripte vermeyenlerden :)
edit:// yes man youjizz açılıyor :))
-----------------------------
bu kutlanır -
UCANTENEKE bunu yazdı:
-----------------------------
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------
zaten tamamı kapanmamıştı ayrıca daha yasanın günü gelmedi.. günü gelince anlarız.. kararda bir değişiklik olacağını sanmıyorum.ak parti bu, gösteripte vermeyenlerden :)
edit:// yes man youjizz açılıyor :))
-----------------------------
bu kutlanır
-----------------------------
(: -
kimse haberleri takip etmiyor :F
http://www.tahribat.com/Haber-Internete-Filtre-22-Agustos-A-Yetismeyecek-6395/
-
An itibari ile youjizz e giremiyorum ktunnel,vtunnel ne varsa işte onlarla devam :)
not: google ve opendns denedim olmadı.
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
kimse haberleri takip etmiyor :F
http://www.tahribat.com/Haber-Internete-Filtre-22-Agustos-A-Yetismeyecek-6395/
-----------------------------Doğru haberi okumuştum ama o yüzden olacağını tahmin etmemiştim.Zaten yasağın bir anda gelmesi gerekiyor bence.Aşama aşama gelmesi kafa karıştırdı işte..
