

Yaşamaksa Seni Sevmek ?
-
Criminal abinin yorumları çok değerlidir bence en yerinde değerlendirme ondan gelecektir eminim..
-
Manyak olmuş a.q
-
Eywallah dostlar Saolun ..!
-
En parlak yıldızları gözlerine
en
-
...
very good..!
-
aynen bende hatta sevmiyorum :S
-
cok güzel olmuşş.. yüreğine sağlık..
Toplam Hit: 2586 Toplam Mesaj: 18