Yaşamaksa Seni Sevmek ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanterA
    PanterA's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2003
    Erkek
    Criminal abinin yorumları çok değerlidir bence en yerinde değerlendirme ondan gelecektir eminim..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosKurt
    BosKurt's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek

    Manyak olmuş a.q


     


    Adam gibi imza koy birdaha üye olursan. - decameron -
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RemotE
    RemotE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Eywallah dostlar Saolun ..!

    Bizi Satanı Biz Bedavaya Veririz..! http://www.intikal.org - http://www.ohbea.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andhacker34
    andhacker34's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    En parlak yıldızları gözlerine


    en


    ( Paylaşılamayan tek şey Yalnızlık"tır... Zaten paylaşılsa yalnızlık olmaz... )
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andhacker34
    andhacker34's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    ...


    very good..!


     


    ( Paylaşılamayan tek şey Yalnızlık"tır... Zaten paylaşılsa yalnızlık olmaz... )
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DoomsdayScreaM
    DoomsdayScreaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2005
    Erkek
    aynen bende hatta sevmiyorum :S
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ravda
    ravda's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Dişi
    cok güzel olmuşş.. yüreğine sağlık..

    Sevgi Sözcüklerdemidir, kalp atışlarında mi?...yoksa kalp atışlarının dili titrettigi duada mi?......bilemedim ama beni duanla sev olur mu?..yani sevildiğin gibi....
Toplam Hit: 2586 Toplam Mesaj: 18