Yasir Portal V5.0 Çıktı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoneTR
    ZoneTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    Yörü get işine.

    Adam et scripti ondan sonra sür piyasaya.


    ZoneTR[dot]com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    ZoneTR bunu yazdı

    Yörü get işine.

    Adam et scripti ondan sonra sür piyasaya.

    burda tartışma olmasın diye özel mesajdan yazdım ama cevaplamadın pcdoctor636'ın dediğinin aynını anlatmaya çalışıyorum. 

    önce öğrende gel demen yerine şunu bunu böyle yapmalısın daha iyi olur demen kötü mü olur?


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ZoneTR bunu yazdı

    Yörü get işine.

    Adam et scripti ondan sonra sür piyasaya.

    hoca cok yapıcısın tebrikler


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    xxjokerxx bunu yazdı
    ZoneTR bunu yazdı

    Yörü get işine.

    Adam et scripti ondan sonra sür piyasaya.

    hoca cok yapıcısın tebrikler

    görende mark Z. sanacak adamı :D bencede biraz yapıcı eleştiri yapmalısın hocam bu konuda.


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    ZoneTR bunu yazdı

    Yörü get işine.

    Adam et scripti ondan sonra sür piyasaya.

    doğum anında kodladığın siteleri görmek isterim link atsana 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek
    ZoneTR bunu yazdı

    Yörü get işine.

    Adam et scripti ondan sonra sür piyasaya.

    Yoruma bak lan.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek
    ZoneTR bunu yazdı

    Yörü get işine.

    Adam et scripti ondan sonra sür piyasaya.

    Bu nedir arkadaş, düzgün konuşmayı, kibar konuşmayı, insan gibi konuşmayı bilmiyormusun sen ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    Neyse en azından kötü yoruma yapılan tepkiler güzel :)

    Eminim o arkadaş da bunları yazdığı sırada kafasında başka şeyler vardı, biraz (baya) sert çıkmış :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    canı sağolsun uzatmaya gerek yok bu kadar

    ben portalı ilk çıkardığımda 15 veya 16 yaşındaydım o zamanlar yine ilk test edenler irc.tahribat'taki abilerimiz olmuştu 20'den fazla hata buldular ama verdikleri tepkiler tamamen teşvik ediciydi. O zaman bu şekilde bi üslup kullansalardı büyük ihtimal bir daha bu iş üzerinde uğraşmazdım. Arkadaşın yaptığı yorumlar benim için önemli değil ama yeni başlamış biri için çok önemli. Umarım başka yerlerde de bu gibi bi durumu dikkate alır.

    WALLACEs tarafından 22/Ağu/12 00:39 tarihinde düzenlenmiştir

    TBT'ye Mescit istiyoruz.
Toplam Hit: 4038 Toplam Mesaj: 30