Yavuz Sultan Selim"İn Zerafeti
-
1-) abü sen yıldırım a osmanlı padişahımı diyon? doğru dion
2-) öyle derken osmanlılarda hiç anadoluda kendi sahasında doğru düzgün yenilmediği için diorum siyasi birlik bozulmadı ,bozulmuşda olabilir
abü dur benim kafam karıştı ya
yıldırım osmanlı padişahımıydı hay amk dur tarih kitabına bakim
selçuklularda moğoldu ya hay amk
timurlarında moğollarında ta amk(eskidenkilerin) -
çok manyak koymuş lafı :P
-
hp32 Osmanlı sadece 1 defa yenildi(son dönemlerine kadar) o da ankara savaşında timura yenildi eğer o savaş olmasa şimdi herşey daa farklı olabilirdi....
-
bu yazı tamamen doğrudur.
ankara savaşındada timurun önderliğindeki timur devletiyle,yıldırım beyazitin önderliğindeki osmanlı devleti savaşmıştır.timur bu savaştan galip çıkmış kazandığı toprakları bölerek anadoluda türk birliğinin bozulmaması için çeşitli ülkeler kurdurtmuş ve ardından çine doru sefere çıkmış ancak yolda ölmüştür.
varmı anlamayan? -
valla cok pis koymuş lafı helal yani
-
Valla olayın tarihsel boyutu bir yana ama ortada çok büyük pijlik dönmüş.
-
Ruhun Şad Mekanın Cennet oLsun Yavuz SuLtan SeLim .. ßiz ßöyLe 1 ejdadın VarisLeriyiz..
-
walla kim le kim arasında olursa olsun sonuçta omanlı işin içine zaten çou padişah dahi zekaına ahiptir bu yapılan hakaretide 3 mili iyaesini yapmışlar allahım süper bi cwap ya
-
Çok hoş :) .Teşekkür ederim.
Toplam Hit: 2458 Toplam Mesaj: 20
