Yazıcı Sorunu...
-
arkadaslar arkadasım yazıcı almıs fakat calısmadıgını soyledı...servısı aramıs onlarda vistaya uyumlu deıldır uyumlu olması ıcın wın. drıver fln yukleyın demıs..bu nedır nasıl bı ıstır..ucretlı mıdır bu olay?
sımdıden tesekkurler..
-
sarı çizmeli memet ağa gibi olmuş :) model marka bişiler yaz söyleyelim nasıl bir konu açış şeklidir anlamadım.
-
Kelv1n bunu yazdı:
-----------------------------
sarı çizmeli memet ağa gibi olmuş :) model marka bişiler yaz söyleyelim nasıl bir konu açış şeklidir anlamadım.
-----------------------------aynen valllla hoca marka+model söylede bulalım
-
pardon hocam:D
marka lexmark v645 imis
de benm anlamadıgım xp ye uyumludur vistaya uyumlu olması ıcın windowsun resmı sıteısnden driver yukleyın fln demısler..xp ye uyumlu olupta vistaya uyumlu olmaması olası mıdır ki?
-
LosTSouL bunu yazdı:
-----------------------------pardon hocam:D
marka lexmark v645 imis
de benm anlamadıgım xp ye uyumludur vistaya uyumlu olması ıcın windowsun resmı sıteısnden driver yukleyın fln demısler..xp ye uyumlu olupta vistaya uyumlu olmaması olası mıdır ki?
-----------------------------
evt olası vista farklı bi olay farklı olmasa vista olmazdı :)peki lazermi püskürtmelimi :D ailesini söyle sitesinden bulalım hatta al sen bak.
-
lexmarkın sitesine gir vista driverini indir
-
saolun arkadaslar halloldu....
