Yazıcı Sorunu...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LosTSouL
    LosTSouL's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2006
    Erkek

    arkadaslar arkadasım yazıcı almıs fakat calısmadıgını soyledı...servısı aramıs onlarda vistaya uyumlu deıldır uyumlu olması ıcın wın. drıver fln yukleyın demıs..bu nedır nasıl bı ıstır..ucretlı mıdır bu olay? 

    sımdıden tesekkurler.. 

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    sarı çizmeli memet ağa gibi olmuş :) model marka bişiler yaz söyleyelim nasıl bir konu açış şeklidir anlamadım.

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------
    sarı çizmeli memet ağa gibi olmuş :) model marka bişiler yaz söyleyelim nasıl bir konu açış şeklidir anlamadım.
    -----------------------------

    aynen valllla  hoca  marka+model  söylede bulalım  


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LosTSouL
    LosTSouL's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2006
    Erkek

    pardon hocam:D

     

    marka   lexmark v645 imis

    de benm anlamadıgım xp ye uyumludur vistaya uyumlu olması ıcın windowsun resmı sıteısnden driver yukleyın fln demısler..xp ye uyumlu olupta vistaya uyumlu olmaması olası mıdır ki?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    LosTSouL bunu yazdı:
    -----------------------------

    pardon hocam:D

     

    marka   lexmark v645 imis

    de benm anlamadıgım xp ye uyumludur vistaya uyumlu olması ıcın windowsun resmı sıteısnden driver yukleyın fln demısler..xp ye uyumlu olupta vistaya uyumlu olmaması olası mıdır ki?


    -----------------------------
    evt olası vista farklı bi olay farklı olmasa vista olmazdı :)

    peki lazermi püskürtmelimi :D ailesini söyle sitesinden bulalım hatta al sen bak.

    http://support.lexmark.com/cgi-perl/selections.cgi?ccs=220:19:0:0:0:0&target=http://downloads.lexmark.com/cgi-perl/downloads.cgi&&reqq=:::::

     


    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    lexmarkın sitesine gir vista driverini indir

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LosTSouL
    LosTSouL's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2006
    Erkek
    saolun arkadaslar halloldu....
Toplam Hit: 1409 Toplam Mesaj: 7