Yazıcı Tavsiyeleri
-
Merhaba arkadaşlar yazıcılardan anlamıyorum 100-150 tl arası alınabilecek en iyi yazıcı hangisi acaba?
-
yazıcıdan ben de pek anlamam, lakin yegane tek önerim epson almaman olur , ben çok çoktim siz çekmeyiniz efenim.
-
yazıcının fiyati önemli degil isterse 1.000 tl olsun
önemli olan doldurulabilir kartuş ile ne kadar saglıklı yazabildigi
yazıcı 150 tl
kartuş 100 tl
2.ay aleti at çöpe evler yazıcı mezarlıgına döndü
şuan bildigim en iyi dolan epson ve lexmark
-
Canon MP270 aldım çok ahatım.
kartuşu da doluyor
90 TL
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
Canon MP270 aldım çok ahatım.
kartuşu da doluyor
90 TL
-----------------------------yaw bu kartuşları kaç kuruş oluyor bunların pahalımı yani ben buna 100 tl verdiğim zaman daha fazla vermek istemiyorum para arkadaş war 10-15 liraya dolduruyo kartuş :S burada
-
mp270 mi daha iyi bumu
HP Officejet 6000N (CB051A)
ve bu hp nin kaartuşu doldurulabilir mi ucuza dolduran bi yer war doldurur degilmi ? burada
-
hp 1050 yazıcı tarayıcı fotokopi + siemens dect telefon = 99 tl @teknosa ;) kartuş dolum 5 tl:)
-
Dostum bak alırken dikkat ediceğin bişey var kartuş olayı bn zamnında 600 tl verdim canon aldım karuşları 30 tl içinde 5 tane kartuş var 150 tl. ve cipli bunlar bir tanesi bitince yenisi alman gerekio yoksa yazıcıdan çıktı almaıosun bnde bir yer buldum http://www.cescesor.com/
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
hp 1050 yazıcı tarayıcı fotokopi + siemens dect telefon = 99 tl @teknosa ;) kartuş dolum 5 tl:)
-----------------------------Canon MP270 bununla kıyaslarsak hangisi bir ev kullanıcısı için daha iyi ve fiyatını hak ediyor
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
hp 1050 yazıcı tarayıcı fotokopi + siemens dect telefon = 99 tl @teknosa ;) kartuş dolum 5 tl:)
-----------------------------Canon MP270 bununla kıyaslarsak hangisi bir ev kullanıcısı için daha iyi ve fiyatını hak ediyor
-----------------------------ben conan mp270 kullanıyorum kartuşu doluyor.
önerrim
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
hp 1050 yazıcı tarayıcı fotokopi + siemens dect telefon = 99 tl @teknosa ;) kartuş dolum 5 tl:)
-----------------------------Canon MP270 bununla kıyaslarsak hangisi bir ev kullanıcısı için daha iyi ve fiyatını hak ediyor
-----------------------------ben conan mp270 kullanıyorum kartuşu doluyor.
önerrim
-----------------------------bu gün olayım bu hoşuma gitti
