folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Yeni Bir Asp Portal (Ücretsiz)



Yeni Bir Asp Portal (Ücretsiz)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    ben çekemiyorsun diye bir laf kullanmadım.Ayrıca yazdığın ilk msjı okur kendini o arkadaşın yerine koyarsan moral bozucu bir msj attığını anlarsın.Benim başıma çok geldi ve bu yüzden çok şeyden soğudum ve hayatımı bir nevi soyutladım.Aynı şeylerin bir başkasının başına gelmesini istemem.O yüzden konuşmalarına dikkat et,bir insanı soğutursan bir iş,uğraştan hem insanlık adına bir kayıp teşkil etmiş olursun hemde kişinin öz güvenci yitmiş olur

    Saygılarla......

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    truvaa
    truvaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    admin sifresi ne verde lamerlik yapıp ındex atalım :D:D:D:D:D şaka bi yane ilk defa yapan icin guzel bişey...bide sql yiyo mu?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    bu forumda bana gıcık olduğunu söyleyen ikinci kişi sensin :)
    Senin veya başkalarının gıcık olup olmaması beni ilgilendirmez,ben bu zamana kadar hep doğrunun,ezilenenin yanındaydım ve bugünden sonra da böyle olacak.Kim karşı çıkarsa çıksın, bana yorum yapma diyorsun,engellemeye hakkın var mı? Konun aptalca uzatan sensin,yorum yapıyorsan adam gibi yap,adap üslüp, bilmiyorsan bana yazma diyeceğine kendine geçir o sözü

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    iyi git sen ezig ol oadam ezig gözüyle bakmadım geliştirmene yarım ederim dedim ama anlayana .....


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek







    Takdir ettim valla.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Başlangıç için güzel fakat tasarım ile ilgili kendini geliştirmen gerekli.Ben asp kodlamada uzantılarada dikkat ediyorum nedendir seninki hoşuma gitti. Üyelik fln sorun deil sen yawaştan yap bunları birden elinde patlar. Asp den aspx e..

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rawkmetal
    Rawkmetal's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Şubat/2005
    Erkek
    İçerik Olarak biraz eksikmi kalmış ne ?

    sadece download ve Canlı TV & Radyo

    yönetim paneline anasayfadan link vermen hoş olmamış.

    bunun yanında

    içerik olarak anket , dökümanlar , download'a katagori
    Son 10 Dosyanın Altına ,En çok okunan Haberler fln biraz kalabalık dursun :D

    bu arada başarılar..

    dünya yan geldi. dalganıza bakın...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    ya ilk zamanlar tasarımı salla hatta istersen mavi beyaz dursun :)
    ama güvenliği elden bırakma malum ortalık kendini bi bok zanneden ve hacker olduğunu sanan adamlarla dolu.
    tebrikler hoş bi çalışma

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    Arkadaşlar desteklerinizin için çok saolun ilerde o dediklerinizide yaparız inşaallah.

    TBT'ye Mescit istiyoruz.
Toplam Hit: 2236 Toplam Mesaj: 20