Yeni Bir Asp Portal (Ücretsiz)
-
ben çekemiyorsun diye bir laf kullanmadım.Ayrıca yazdığın ilk msjı okur kendini o arkadaşın yerine koyarsan moral bozucu bir msj attığını anlarsın.Benim başıma çok geldi ve bu yüzden çok şeyden soğudum ve hayatımı bir nevi soyutladım.Aynı şeylerin bir başkasının başına gelmesini istemem.O yüzden konuşmalarına dikkat et,bir insanı soğutursan bir iş,uğraştan hem insanlık adına bir kayıp teşkil etmiş olursun hemde kişinin öz güvenci yitmiş olur
Saygılarla...... -
admin sifresi ne verde lamerlik yapıp ındex atalım :D:D:D:D:D şaka bi yane ilk defa yapan icin guzel bişey...bide sql yiyo mu?
-
bu forumda bana gıcık olduğunu söyleyen ikinci kişi sensin :)
Senin veya başkalarının gıcık olup olmaması beni ilgilendirmez,ben bu zamana kadar hep doğrunun,ezilenenin yanındaydım ve bugünden sonra da böyle olacak.Kim karşı çıkarsa çıksın, bana yorum yapma diyorsun,engellemeye hakkın var mı? Konun aptalca uzatan sensin,yorum yapıyorsan adam gibi yap,adap üslüp, bilmiyorsan bana yazma diyeceğine kendine geçir o sözü -
iyi git sen ezig ol oadam ezig gözüyle bakmadım geliştirmene yarım ederim dedim ama anlayana .....
-
Takdir ettim valla. -
Başlangıç için güzel fakat tasarım ile ilgili kendini geliştirmen gerekli.Ben asp kodlamada uzantılarada dikkat ediyorum nedendir seninki hoşuma gitti. Üyelik fln sorun deil sen yawaştan yap bunları birden elinde patlar. Asp den aspx e..
-
İçerik Olarak biraz eksikmi kalmış ne ?
sadece download ve Canlı TV & Radyo
yönetim paneline anasayfadan link vermen hoş olmamış.
bunun yanında
içerik olarak anket , dökümanlar , download'a katagori
Son 10 Dosyanın Altına ,En çok okunan Haberler fln biraz kalabalık dursun :D
bu arada başarılar.. -
ya ilk zamanlar tasarımı salla hatta istersen mavi beyaz dursun :)
ama güvenliği elden bırakma malum ortalık kendini bi bok zanneden ve hacker olduğunu sanan adamlarla dolu.
tebrikler hoş bi çalışma -
Arkadaşlar desteklerinizin için çok saolun ilerde o dediklerinizide yaparız inşaallah.
Toplam Hit: 2236 Toplam Mesaj: 20
