folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Yeni Bir Pc Alacam Yardım Edin



Yeni Bir Pc Alacam Yardım Edin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    http://img296.imageshack.us/img296/5172/811ex2.jpg

    almayı düşündüğüm sistem tam olarak bu.


    twitter.com/KezzapliMakarna
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    x 1550 olmaz ..

    8500 GT alman lazım en azıdan ..

    8600GT tavsiyedir yada HD4850

    ---

    X2 5000+..................................................................................................E7200
    Biostar Ta770A2+...........................................................................................DFI Blood Iron P35-T2RL, Gigabyte P35 DS3R
    HD4850
    Corsair 1gb XMS2 675 *2, Kingston 1gb 667 *2, Veritech 1gb 800 *2
    Seagate 250gb Sata2 NCQ (Kod: 410AS firmware 3AAC yada 310NS)
    Thermaltake Soprano RS101, Gigabyte Gz-x3, Cooler Master RC-690

     


    "Less is More"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    klinsmann
    klinsmann's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek

    amd 6400+ al

    ekran 8800 serisi geforce al kesinlikle 8800 aşağı alma bende hd 3870 var o bile crysis için denk değil. sahi söylüyorum.

    ram dersen dual 2GB al. 4 gb felan kasıyim deme xp adreslemez sıçarsın. bide uğraş dur vistayla. kingston hypex ram filan da alma bu ramlerin ben ana avrat gidiyorum valla. git ocz felan al.

    anakartı dikkatle seç pcı express 2.0 desteklesin dual ram desteklesin neden 6.4 çünkü dual ramlerle birlikte toplam 20.8 gb/sn veri taşıyabiliyor ayrıca ekran kartın pci express 2.0 olursa süper olur.

     

    sen şimdi 4 çekirdek kasarsın ama hala oturmadı nice oyunlarda problem yaratabiliyor. şu ara en oturmuş teknoloji 2 çekirdek. hemde fiyatı da uygun. 6.4 bir çokçift çekirdek işlemcinin önde gidenidir ama kesinlikle normalden fazla ısınıyor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    Acele etme önümüzdeki günlerde teknoloji şirketleri yeni ürünlerini piyasaya sürcek o zamanı bekle fiyatlar düşecektir.

    NEDEN? (soru olarak)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Geenmeboo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Acele etme önümüzdeki günlerde teknoloji şirketleri yeni ürünlerini piyasaya sürcek o zamanı bekle fiyatlar düşecektir.
    -----------------------------

    sağolun hepiniz hacılar.

     

    nekadar sürede tam olarak 1 ay felan sürerse bekliyim.1 ayı geçerse bekleyemem.


    twitter.com/KezzapliMakarna
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    bilie_jean bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geenmeboo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Acele etme önümüzdeki günlerde teknoloji şirketleri yeni ürünlerini piyasaya sürcek o zamanı bekle fiyatlar düşecektir.
    -----------------------------

    sağolun hepiniz hacılar.

     

    nekadar sürede tam olarak 1 ay felan sürerse bekliyim.1 ayı geçerse bekleyemem.


    -----------------------------

    çok sürmez 15 gün falan


    NEDEN? (soru olarak)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    beklemekte fayda var ozaman almadan önce bidaha yardım isterim sizden bikaç soruyla.

    twitter.com/KezzapliMakarna
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek

                                                                           
    MBI-ASUS P5KC 775 ASUS IP35 SATA DDR2-DDR3150.65 USD
    CPU-INTEL-C2D(E8400) 3.0Ghz 1333Mhz 6MB 45nm 219.65 USD
    HDD-320GB SEAGATE 7200 16MB SATA(ST3320620AS)66.13 USD
    RAM-PC KINGSTON 2GB 800Mhz DDR2 PC640050.03 USD
    VGA-ASUS EN8600GT SILENT HTDP/512MB/DDR3/PCI-125.35 USD
    MNT_LCD-19 PHILIPS 190S8FB LCD MONITOR281.28 USD
    ATX-EVEREST 603LA LCD PANELLi YENi NESiL KASA44.85 USD
    KLAVYE-MICROSOFT(S82-00038)BLACK VALUE PACK P26.45 USD
    DVDRW-SAMSUNG 20X S?YAH SATA (SH-S203B)23.58 USD
    Arkadaşım buna birde gerçek 500w veya 450 w ekle tamadır tık sorun vermez sana emin ol ok :)


    Carpe Diem
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    CANN1 bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     

     

     

     

     

     

     

    MBI-ASUS P5KC 775 ASUS IP35 SATA DDR2-DDR3150.65 USD 
    CPU-INTEL-C2D(E8400) 3.0Ghz 1333Mhz 6MB 45nm 219.65 USD 
    HDD-320GB SEAGATE 7200 16MB SATA(ST3320620AS)66.13 USD 
    RAM-PC KINGSTON 2GB 800Mhz DDR2 PC640050.03 USD 
    VGA-ASUS EN8600GT SILENT HTDP/512MB/DDR3/PCI-125.35 USD 
    MNT_LCD-19 PHILIPS 190S8FB LCD MONITOR281.28 USD 
    ATX-EVEREST 603LA LCD PANELLi YENi NESiL KASA44.85 USD 
    KLAVYE-MICROSOFT(S82-00038)BLACK VALUE PACK P26.45 USD 
    DVDRW-SAMSUNG 20X S?YAH SATA (SH-S203B)23.58 USD 
     
     
    Arkadaşım buna birde gerçek 500w veya 450 w ekle tamadır tık sorun vermez sana emin ol ok :) 


    -----------------------------

    hacı bu sistemi hangi sitede topladın.


    twitter.com/KezzapliMakarna
Toplam Hit: 2207 Toplam Mesaj: 20