Yeni Film Sitem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar yeni kurduğum film sitesi hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum daha 2 3 günlük bir site eksiklerini yazarsanız bende düzenlemeye çalışacağım Dears Mürid.

     

    movie.aihocam.com

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Kategoriler takvim vs ordan kalkmalı çok kötü duruyor


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    Kategoriler takvim vs ordan kalkmalı çok kötü duruyor

    tamam hocam onu not aldım bi kenara

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    Kategoriler takvim vs ordan kalkmalı çok kötü duruyor

    Arkadaşa katıldığım gibi o kar yağdırma olayı artık tutulmuyor bana göre hoş gözükmüyor,  birde banner kısmı ile menü arasındaki boşluğu kaldırıp arka plandaki resmi kaldırman lazım, birde menü altındaki filmlerin listelendiği bölümdeki yatay scrollbarın görümünü değişitirirsen çok iyi olur.

    Yeni siten hayırlı olsun...


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    1 - konuları direk hazır db'den aldın sanırım kaç tane denedim linkler tırt.

    2 - butonlara filan tıklamak için tam yeri bulmak gerekiyor yoksa çalışmıyor.

    3 - yandaki sutunları tek yapsan daha iyi çok dar olmuş

    4 - eklediğin fotolar otomatik boyutlandırmıyor sığmıyor bazen.

    5 - diziler içinde filmler filan var.

    6 - yalan yanlış konular var (bkz:the hobbit izle gibi)

    7 - sağdaki son haberler kısmını son eklenen filmler olarak değiş.

    8 - yine db'den çektiğin için sanırım filmleri uymayan kategorilere bile eklemişsin.

    9 - takvimi kaldır.

    10 - kurallara girince footer kayıyor.

    11 - devamını oku dediğinde böyle boş anlamsız bi sayfaya atmasın hocu 'tıkla izle' yazan boş kuru bi yer çıkıyor. afişten sonra more koy istersen sonra konunun tamamı çıksın daha güzel olur.

    12 - direk temayı değiş bence.

     

    şimdilik bunlar hocam dediğim gibi 11 maddeyi direk siktir edip direk 12'den başlayabilirsin ve konuları tek tek düzenli ve tertipli bi şekilde açabilirsin.

    hayırlı uğurlu olsun. tutar inş.

    Kreyzi tarafından 22/Ara/12 22:46 tarihinde düzenlenmiştir

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    ilk tıkladığım film açılmadı. tasarım fena değil. keşke dle kullanmasaydın.


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    1 - konuları direk hazır db'den aldın sanırım kaç tane denedim linkler tırt.

    2 - butonlara filan tıklamak için tam yeri bulmak gerekiyor yoksa çalışmıyor.

    3 - yandaki sutunları tek yapsan daha iyi çok dar olmuş

    4 - eklediğin fotolar otomatik boyutlandırmıyor sığmıyor bazen.

    5 - diziler içinde filmler filan var.

    6 - yalan yanlış konular var (bkz:the hobbit izle gibi)

    7 - sağdaki son haberler kısmını son eklenen filmler olarak değiş.

    8 - yine db'den çektiğin için sanırım filmleri uymayan kategorilere bile eklemişsin.

    9 - takvimi kaldır.

    10 - kurallara girince footer kayıyor.

    11 - devamını oku dediğinde böyle boş anlamsız bi sayfaya atmasın hocu 'tıkla izle' yazan boş kuru bi yer çıkıyor. afişten sonra more koy istersen sonra konunun tamamı çıksın daha güzel olur.

    12 - direk temayı değiş bence.

     

    şimdilik bunlar hocam dediğim gibi 11 maddeyi direk siktir edip direk 12'den başlayabilirsin ve konuları tek tek düzenli ve tertipli bi şekilde açabilirsin.

    hayırlı uğurlu olsun. tutar inş.

    hocam botla çektim konuları oyüzden kategorilerde sıkıntı var boş görünmesin diye oralara ekledim yalnızca hepsini tek kategoride toplasaydım dahamı iyi olurdu diye düşündüm ama böyle olmasına karar verdim zamanla hepsi kategorileri listelerim tema baktımda pek göze hoş gelen tema bulamamıştım heralde facebook scripti var linklerde sorun oyüzden görünüyor kaldırıp deniyeyim birde bi saniye

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    wordpress kullansaydın iyiydi bi de bot tadından yenmezdi :)) tasarım olarak karışık olmuş wordpress olsaydı güzel bir template bulup modifiye ettikten sonra piyasaya sunardır seo falan kolay gelsin.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Power-Hacker bunu yazdı

    wordpress kullansaydın iyiydi bi de bot tadından yenmezdi :)) tasarım olarak karışık olmuş wordpress olsaydı güzel bir template bulup modifiye ettikten sonra piyasaya sunardır seo falan kolay gelsin.

    wp bot bulamadım hacı ya araştırdımda biraz...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    wp tema için scriptmafia.org

    edit: bot işi içinde 30 lira ver istediğin siteden çektiren botlar yazılıyor :)

    interfector tarafından 22/Ara/12 22:52 tarihinde düzenlenmiştir

    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    ücretiyle yazdırırdın hacı müridlerden yardım alırdın poctodan çekerdin bi de imdb bilgilerini de güzel olurdu sen başlamışsın devam et böyle o zaman ;)

Toplam Hit: 1639 Toplam Mesaj: 17