folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yeni Kimlik Çıkarma



Yeni Kimlik Çıkarma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    dostum önce herhangi bir yerel gazeteye git kimliginin hükümsüz oldugu ilanı ver. fazla tutmaz ücreti. sonrada gazeteye ilan verdigine dair makbuzu al. dogru nüfus müdürlügüne git. kimliginin calindigini ve hükümsüzdür ilanı verdigine dair makbuzuda göster. yeni kimlik cikarirlar. karakola birsey demene gerek yok. sadece not aliyorlar bulunursa seni aramak icin.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SMYRNA
    SMYRNA's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2010
    Erkek

    Malum muhteşem bankacılık sistemimiz ve ceza kanunları sayesinde son yıllarda en çok rastlanılan dolandırıcılık tiplerinden biri de bu olmaya başladı...Gerçekten çok rastladım gazete ve tv lerde o sebeple dikkatli olmakta fayda var...

     

     


    İzmirin denizi kız, kızı deniz Sokakları hem kız hem deniz kokar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    arkadaşlar kimlik bulundu.geçen gün abimle halı saha maçına gitmiştik.cüzdan taşımayı sevmediğimden kimliğimi abime vermiştim(yeni hatırladım).az önce aklına geldi abimin cüzdanından çıktı kimliğim.öneride bulunan,tecrübesini anlatan herkese teşekkürler


    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juliet
    Juliet's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    AnaMuhalefet bunu yazdı:
    -----------------------------
    Juliet bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kısa süre derken ne kadar önce ? bugun kaybettiysen yarın hemen git bi karakola söyle onlar not alıyo ellerindeki kayıp kimliklere bakıyolar. Sonra nufus dairesine git cıkart hemen. 2 tl mi ne almıstılar. Cezası var die biliyorum ama gelmedi hala :D ben kaybettigimde 4 yıl oldu sanırım değişmiş olabilir sistem. Zaten yenisini cıkarttıgın anda diğeri hükümsüz oluyo. Bi sorun olsa dahi bişey olmaz. Tabiki kaybettigin ve yenisini cıkarttıgın süre zarfında bi sorun olmazsa. Bende kaybettigim kimligi buldum camasır makinasından cıkmıstı. 2 kimligin var :D
    -----------------------------
    Birebir aynısı mı 2 si de?
    Seri nolarda falan değişiklik olması gerekmiyor mu?

    -----------------------------
    yok birebir aynı değil tabi ki seri no felan farklı olması lazım diğer bilgiler sabit. arka sayfada bide veriliş nedeni kayıp yazıyo.

    011100110110000101111010011000010110111000101110011000010111011001101001
Toplam Hit: 3979 Toplam Mesaj: 15