Yeni Kimlik Çıkarma
-
dostum önce herhangi bir yerel gazeteye git kimliginin hükümsüz oldugu ilanı ver. fazla tutmaz ücreti. sonrada gazeteye ilan verdigine dair makbuzu al. dogru nüfus müdürlügüne git. kimliginin calindigini ve hükümsüzdür ilanı verdigine dair makbuzuda göster. yeni kimlik cikarirlar. karakola birsey demene gerek yok. sadece not aliyorlar bulunursa seni aramak icin.
-
Malum muhteşem bankacılık sistemimiz ve ceza kanunları sayesinde son yıllarda en çok rastlanılan dolandırıcılık tiplerinden biri de bu olmaya başladı...Gerçekten çok rastladım gazete ve tv lerde o sebeple dikkatli olmakta fayda var...
-
arkadaşlar kimlik bulundu.geçen gün abimle halı saha maçına gitmiştik.cüzdan taşımayı sevmediğimden kimliğimi abime vermiştim(yeni hatırladım).az önce aklına geldi abimin cüzdanından çıktı kimliğim.öneride bulunan,tecrübesini anlatan herkese teşekkürler
-
AnaMuhalefet bunu yazdı:
-----------------------------
Juliet bunu yazdı:
-----------------------------
Kısa süre derken ne kadar önce ? bugun kaybettiysen yarın hemen git bi karakola söyle onlar not alıyo ellerindeki kayıp kimliklere bakıyolar. Sonra nufus dairesine git cıkart hemen. 2 tl mi ne almıstılar. Cezası var die biliyorum ama gelmedi hala :D ben kaybettigimde 4 yıl oldu sanırım değişmiş olabilir sistem. Zaten yenisini cıkarttıgın anda diğeri hükümsüz oluyo. Bi sorun olsa dahi bişey olmaz. Tabiki kaybettigin ve yenisini cıkarttıgın süre zarfında bi sorun olmazsa. Bende kaybettigim kimligi buldum camasır makinasından cıkmıstı. 2 kimligin var :D
-----------------------------
Birebir aynısı mı 2 si de?
Seri nolarda falan değişiklik olması gerekmiyor mu?
-----------------------------
yok birebir aynı değil tabi ki seri no felan farklı olması lazım diğer bilgiler sabit. arka sayfada bide veriliş nedeni kayıp yazıyo.
