folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Yeni Motorsiklet Far Sistemi



Yeni Motorsiklet Far Sistemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Türkiyede bu fara ceza yazarlar benden demesi
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    Reserwed

    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Heima bunu yazdı:
    -----------------------------

    Far şeklini baykuşun surata benzeten tek benmiyim ?


    -----------------------------

    yalnız değilsin..


    Cigu bigule :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    mhmmdclk66 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Conquer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bmw yapiyor aga :)


    -----------------------------

     

    araba volkswagen passat cc ama :|


    -----------------------------

    ama motorsiklet bwm.. sen alttaki postlara bakmışsın müdür


    Cigu bigule :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    amaaaan bu sistem zaten bmw mercedes ww audi gibi firmalarda standart olarak var yeni modellerde direksiyonun döndüğü yöne far das dönüyor bunlar sadece xenon sistenme hareket eden ayna koymuşalar. yeni sistem arabaların birçoğunda var artık. hatta mercedeste sağa sola dönüşlerde yaya yı göçrmek için artı ampul bile yapıyor sisler gibi  sağı solu aydınaltıyor. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    amaaaan bu sistem zaten bmw mercedes ww audi gibi firmalarda standart olarak var yeni modellerde direksiyonun döndüğü yöne far das dönüyor bunlar sadece xenon sistenme hareket eden ayna koymuşalar. yeni sistem arabaların birçoğunda var artık. hatta mercedeste sağa sola dönüşlerde yaya yı göçrmek için artı ampul bile yapıyor sisler gibi  sağı solu aydınaltıyor. 


    -----------------------------

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrkDvl
    DrkDvl's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2011
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    amaaaan bu sistem zaten bmw mercedes ww audi gibi firmalarda standart olarak var yeni modellerde direksiyonun döndüğü yöne far das dönüyor bunlar sadece xenon sistenme hareket eden ayna koymuşalar. yeni sistem arabaların birçoğunda var artık. hatta mercedeste sağa sola dönüşlerde yaya yı göçrmek için artı ampul bile yapıyor sisler gibi  sağı solu aydınaltıyor. 


    -----------------------------

    aynen ayrıca kendi kendine uzun far - kısa far bile yapıyor karşıdan gelen ışığı algılayarak.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    carnager
    carnager's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    çok gerekli birşey bence, gece sürüşünde özellikle mükkemmel fayda sağlar, pek pahalı bişeyede benzemiyor ama bmw bile 1600cc lik makinaya bunu koyduysa 650 lere kadar düşerler umarım :/


    EVERY MAN DIES, NOT EVERY MAN REALLY LIVES ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    Öyle videolara bakarken gördüm çokhoşuma gitti. otomobillerin farları bile bu kadar teknolojik değil heralde..

    http://video.ntvmsnbc.com/sifir-motor-sesi.html#yeni-motorsiklet-far-sistemi.html


    -----------------------------

     

     

    hocam otomobilleri bu şekilde far sistemi yapamazsinki :S sonuçta yer çekimine göre yarlanmış bişey.. Ben mi öyle anladım yoksa ? :|

    @$edit : ama çok yararlı bi sistem olmuş :D :D arabadaki sinyal ışığıda süper :)


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=fyUIHjf5cFs 

    O değilde bu çok etkileyici..


    http://yigitdemirag.com
Toplam Hit: 3302 Toplam Mesaj: 21