Yeni Nesil Dövmeciler (+18Miş :P)
-
adam canlı canlı kendisni doğratıyor . Orda adamı öldürseler. Adam döğme uğruna ölürüm diyecek utanmasa oha ya içim gitti harbi.
-
Abii Rahassız bunlar yaaa
-
saLaq :D ßunun akLına soßa ßorusu kaÇmIs eLLAam :)
-
dayımdada war gemici dövmesi ama küçük bişi diyoki önce orayı kızgın demirle yakıyolar sonra iyneyle içine mürekkep basıyolarmış :D
-
bide üstüne para veriyo mal :D
-
beyler çok da zor bişi diil ya...kırmızı reçeteyle satılan dolantin veya dormicum ikisi de olur...5 ml ver damardan..45 dk etkili..bi halt hissetmiosun bilincin yerinde oldugu halde...biz ağır yanıklı hastaların pansuman sırasında damarlarına 3 er ml enjekte edioduk..vurursun ondan...sonra da zaten sırttan önemli bi atar damar geçmio.yapılır yani...ama orayı bi enfeksiyon kaptırırsa vay haline..ne acılar çeker aq...
-
aga o da ne ole yaf valla çılgınlık bu insan kendine bu kadar zarar verebilir bir dovme için
-
deliyle bu munasbetı olmus arkadasların :D
Toplam Hit: 10101 Toplam Mesaj: 39
